• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • Hemlig2009

Jag gick ner 7 kg på 5 veckors ren kur i somras. Det är nog väldigt olika, verkar som om det går fortare om man har mer att ta av. Hoppas ingen tar illa upp.

Jag fick hem min klänning idag som jag beställde i en storlek för liten. Den går precis igen så nu behöver jag inte oroa mig för att jag inte skulle hinna gå ner. Det lilla som sitter tajt kommer att gå lätt som en plätt!

• passionsblomman

Hej!

jag tittar in här av nyfikenhet. Jag vet inte vad detta Camebridge är, och hur man lägger upp det. Men det skulle behövas...*klämmer i badringen som någon elak har trätt på mig i smyg*

OM någon orkar och har lust, får den gärna berätta vad det är ni gör och hur ni gör det, lite vad det kostar osv. Kanske i min inbox om det inte ska ta plats i tråden....

Jag ser att favvo-Heloise är här! DUKTIGA Heloise! *vinkar*

• Heloise

Hej hjärtat!
    Jag kan inboxa dig fast det finns tjejer här som är super proffs

passionsblomman skrev 2009-03-27 18:11:03 följande:
    Hej!jag tittar in här av nyfikenhet. Jag vet inte vad detta Camebridge är, och hur man lägger upp det. Men det skulle behövas...*klämmer i badringen som någon elak har trätt på mig i smyg*OM någon orkar och har lust, får den gärna berätta vad det är ni gör och hur ni gör det, lite vad det kostar osv. Kanske i min inbox om det inte ska ta plats i tråden....Jag ser att favvo-Heloise är här! DUKTIGA Heloise! *vinkar*
  • passionsblomman

Oj! Vad är det för en värld jag kikar in i...?
    Heloise skrev 2009-03-27 18:17:01 följande:
    Hej hjärtat!Jag kan inboxa dig fast det finns tjejer här som är super proffs
  • GiJa

EmelieJosefin:
    Jag har kört ren kur idag är det 5 veckor och tappat 10 kg så cirka 2 kg/vecka för min del men som ngn skrev här, beror nog på hur mkt man har att ta av. Jag är 170 cm och vägde 73 kg när jag började...

• EmelieJosefin

Okej tack för alla svar! Jag som hade tänkt 2 veckor ren kur och sedan sakta men säkert återgå till ett mål om dagen. Men kanske får bli 21 dagar på renkur, vill verkligen under 60 sträcket där jag känner mig som hemma. /Em

• MilosMamma

Hej allihopa, hur känns det på fredagkvällen såhär?

Här är det toppen, nu iaf.
    Sambon och sonen lovade att fixa maten och äta den när jag var ute med hundarna förut.
    När jag kom hem badade sonen, våra rutiner är, kvällsmat sen bad, annars orkar han inte äta om han badar först.
    MEN dom hade inte alls ätit, jag vart så jävla arg och besviken (?) Karl sa att: Jamen du kan väl gå ner och vika tvätt eller nått.. Fan det kokade om mej, jag bara smällde igen dörren stampade nerför trappen och började vika tvättjävel, oh vad arg jag var.

Nått som ni märkt av eller är jag ett särfall? Nu vet jag inte vart han är, ena hunden och han är borta.

Så nu sitter jag här med min chokladshake, ska hänga lite här sen packa det sista till loppisen i morgon, sen ska jag sova.

Men det här går ju riktigt bra, är nöjd med mej själv, kommer troligtvis väga mej i morrn med =)

Kram på er.

• lönnsjö

Hej alla!

Har kört kombinerad kur idag. Mycket proteiner och grönsaker, inga kolhydrater. Känns bra så jag kör vidare imorgon. Ifall vikten inte rasar lika fort som jag tänkt mig kommer jag att återuppta ren kur de sista veckorna innan klänningen ska provas igen. Tror det blir i slutet av juni.

Milosmamma: heja dig, du är jätteduktig Vissa dagar behövs det bara minsta lilla motgång eller liknande för att man ska blixtra till. När man går på ren kur får man faktiskt vara lite egoistisk och tänka på sig själv Kämpa på!!

• MilosMamma

Tack snälla du, det är pga den här tråden jag klarar och kommer klara mej HELA den tiden jag tänkt.
    Han har inte samma förstående här hemma, det är tufft nu, han åker på kurser hela veckorna och jag är ensam hemma med 2 hundar, villa barn som är sjukt och klättrar på väggarna, laga all mat och helvete, men det går.
    Jag trodde jag skulle få hjälp i helgen just med matlagandet men icke, han skulle visst jobba. Men det är bara bra då får vi extrapengar så vi kan börja spara till bröllopet nu..

lönnsjö skrev 2009-03-27 19:40:18 följande:
    Hej alla!Har kört kombinerad kur idag. Mycket proteiner och grönsaker, inga kolhydrater. Känns bra så jag kör vidare imorgon. Ifall vikten inte rasar lika fort som jag tänkt mig kommer jag att återuppta ren kur de sista veckorna innan klänningen ska provas igen. Tror det blir i slutet av juni.Milosmamma: heja dig, du är jätteduktig Vissa dagar behövs det bara minsta lilla motgång eller liknande för att man ska blixtra till. När man går på ren kur får man faktiskt vara lite egoistisk och tänka på sig själv Kämpa på!!
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!