• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • emersson

Jag vet att ni skrivit en länk där man kan beställa cambridge fraktfritt men jag orkar inte leta efter den;) någon som kan vara snäll o skriva länken igen? :)

• Fjällbruttan

Hallå gänget!!

Idag är en bra dag!
    Jag slipper nämligen jobba med mat
    Igår slog automatiken till... står och spritasar grädde över lite em dessert i höga skålar. Då trillar ett hallon ur och en päronbit och vips hde jag stoppat det i munnen..
    och kom sen på mig själv:-* Shit... hur många gånger gör jag det i vanliga fall när jag jobbar... inte konstigt att man har extrakilon efter 20 år som kock! förutom allt man mumsar hemma!

Pentan: Underbart att höra om ditt stöd hemifrån, jag har också det kanon, sambon och barnen peppar hela tiden och inget gnäll från dem när jag inte orkar

Ska på 40-års kalas på lör, chefen (och även min kompis) och han och hans fru kämpar också med Cambridge, fast han är i mål.
    "Visst kommer du, det gör inget om du äter soppa, bara ni kommer!" Så skönt att höra, klart vi ska dit, bara vi är friska.
    Har fått en dunderförkylning.

Och tack för all annan peppning, ni har så rätt, 3 kilo i veckan blir ju tolv på en månad
    Tror att det kommer bli lite mindre men varje hekto bort är u ett hekto!

Kram på er alla!

• Hemlig2009

Jag beställde på nailsbodybeauty.se/produkter/cambridgekuren/

De ringde tom upp efter ett par dagar och frågade hur det går. Tyckte jag kändes bra även om jag itne ens hade hunnit börja än.

Igår som var första dagen hade jag jobbig huvudvärk men annars mådde jag bra. Idag är jag piggare igen även om jag känner huvudvärken komma smygande redan nu. Drack ändå över 2 liter vatten så jag vet att det säkert släpper. Min vikt vet jag inte om jag ska berätta, den känns inte riktigt rättvis då vi var bortbjudna på middag i onsdags kväll och åt massor. Då väger man ju lite extra dagen därpå som kanske inte riktigt är sant. Men under de förutsättnignarna så startade jag på 69,7 kg. Imorse (kunde inte låta bli!) vägde jag 68,5 kg.

Jag är sån att jag vill väga mig varje morgon för då får jag motivation varje dag.

• emersson
    Hemlig2009 skrev 2009-03-26 08:43:59 följande:
    Jag beställde på nailsbodybeauty.se/produkter/cambridgekuren/De ringde tom upp efter ett par dagar och frågade hur det går. Tyckte jag kändes bra även om jag itne ens hade hunnit börja än. Igår som var första dagen hade jag jobbig huvudvärk men annars mådde jag bra. Idag är jag piggare igen även om jag känner huvudvärken komma smygande redan nu. Drack ändå över 2 liter vatten så jag vet att det säkert släpper. Min vikt vet jag inte om jag ska berätta, den känns inte riktigt rättvis då vi var bortbjudna på middag i onsdags kväll och åt massor. Då väger man ju lite extra dagen därpå som kanske inte riktigt är sant. Men under de förutsättnignarna så startade jag på 69,7 kg. Imorse (kunde inte låta bli!) vägde jag 68,5 kg. Jag är sån att jag vill väga mig varje morgon för då får jag motivation varje dag.
    Vad kul :) då startar vi på samma vikt, jag börjar på söndag :):) har en veckas soppor hemma och ska beställa nu för en vecka till.
  • 1augusti2009

Sitter med min varma morgonkakao har tenta imorgon i Hälso- och sjukvårdsrätt som hänger över mig BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ... Men sen är kursen slut och på måndag börjar 10v somatisk praktik så det ska bli kul.

Idag är en fullspäckad dag. Plugga så mkt det går, baka för ikväll ska jag ha meandi visning på kläder. Sen kommer mamma å Åke upp från Sthlm med flyttkartonger och sen till det förhoppningsvis roliga: VÄDNINGSDAX!!!

Håll tummarna kl 17 så återkommer jag under kvällen

KRAM å PUSS till alla ni som kämpar, vi är guldvärda!

• GiJa

Nästa gång ska jag köpa via nailsbody...beställde från wellness i Sthlm och frakten för 5 st bars var 99 kronor vilket är pinsamt mkt så om jag ska fortsätta äta dem kommer jag garanterat att köpa från nailsbody...

• MilosMamma

Jahaja så kom mamam o hennes karl förbi på en fika, alla tre ja med min son satt och åt chokladbollar, jag tog ett stort glas vatten o nu när dom åkte kastade jag dom som var kvar plus att jag började plocka ur och rensa sonens garderob..

Tänka på nått annat.. tänka på nått annat.. hjärnverksamhet

• Hemlig2009

Vad duktig du är! Jag är inte hungrig än så länge och har inte alls så ont i huvudet som jag hade igår.

MilosMamma skrev 2009-03-26 14:47:07 följande:
    Jahaja så kom mamam o hennes karl förbi på en fika, alla tre ja med min son satt och åt chokladbollar, jag tog ett stort glas vatten o nu när dom åkte kastade jag dom som var kvar plus att jag började plocka ur och rensa sonens garderob..Tänka på nått annat.. tänka på nått annat.. hjärnverksamhet
  • Heloise

dag 23 -11 kg. Haar slitit med datalabbar hela morgonen och ska sätta tänderna i ett femsidigt PM som ska vara inne tills imorron, konstigt att amn alltid väntar in i det sista
    Lycka till med vägningar och kämpa på!

• bongen80

Dottern fyller år idag, tog en liten tårtbit o sen gick jag ut på en 40 min rask promenad med mina stavar. Jäklar vad det går undan!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!