• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • EmelieJosefin

En kopp rött kanelté gör susen mot sötsuget!

• Pentan

Lite uppdatering kring hur det går för mig!

I måndags körde jag igång med ren kur, på torsdagen gick jag över till kombinerad - alltså middag på kvällen och två soppor på dagen, gjorde så även fredagen. I lördags och i dag söndag så äter jag ca 3 mål om dagen, inga soppor. Men jag har inte ätit en kolhydrat så långt ögat ser. Utan endast protein och fett. Har nu en vecka senare totalt gått ned 2,6 kg på detta. Är mycket glad och nöjd! Väger i dag 78,5 kg.

Kram på er alla!!!

• Hemlig2009

Jag var på fest igår. Drack alla mina soppor innan vi åkte dit vid 19 och tänkte att jag kunde dricka vatten om det blev jobbigt. Jag skyllde på att jag körde bil eftersom jag inte drack någon alkohol och när alla mumsade chips, godis och nötter så satt jag lugnt och tittade på. Ingen kommenterade att jag inte åt något av det heller, så skönt! Var hungrig när vi kom hem men gick bara och lade mig.

Vägde mig imorse och jag fick belöning direkt! 67,6 kg står vågen på nu. Helt otroligt vad det går mycket bättre än när jag körde Xtravaganza i somras, då gick jag ner 3 kg på två veckor. Nu är det redan 2,1 kg och jag har 3 dagar kvar på första veckan. Tjoho! Hoppas det går lika bra nästa vecka!

• 1augusti2009

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

min våg hemma stod på 89.9 imorse, vilken känsla med en 8 först det var såååååååååååååå länge sedan sist :-d

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam i massor!

• emersson

idag är det första dagen på ren kur :) ska köra ren kur i två veckor och sen kombinerad i två veckor har jag tänkt :)

• MilosMamma

Grattis visst är det härligt man blir överlycklig =))

1augusti2009 skrev 2009-03-29 11:27:48 följande:
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamin våg hemma stod på 89.9 imorse, vilken känsla med en 8 först det var såååååååååååååå länge sedan sist :-dkraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam i massor!
  • MilosMamma

Yes! I morse stod min våg på 87,4 =)

• 1augusti2009

TACK och grattis till ditt fina resultat, jag är dig hack i häl

Hur lång är du? Hur mkt vill du väga?

KRAM

MilosMamma skrev 2009-03-29 11:29:47 följande:
    Yes! I morse stod min våg på 87,4 =)
  • Hemlig2009

Lite som jag då, två veckor på ren kur sedan tänkte jag kombinerad kur under påskveckan, sedan kanske ren kur i en vecka eller två om jag orkar.

Lycka till!

emersson skrev 2009-03-29 11:28:37 följande:
    idag är det första dagen på ren kur :) ska köra ren kur i två veckor och sen kombinerad i två veckor har jag tänkt :)
  • Heloise

Jag har ätit kombinerad kur i 3 dagar nu, har gått upp 1.9 men det är kanske inte så konstigt när magen fylls på igen( har inte ökat i mått) undrar när det vände för dig Pentan för jag äter precis som dig protein och fett men inge kollisar( försöker hålla ner fettet lite oxå) har inte så där jättemkt tid på mig så jag lär övergå till ren kur igen om kroppen ska ta lååång tid på sig att vända neråt igen.

Pentan skrev 2009-03-29 09:49:10 följande:
    Lite uppdatering kring hur det går för mig!I måndags körde jag igång med ren kur, på torsdagen gick jag över till kombinerad - alltså middag på kvällen och två soppor på dagen, gjorde så även fredagen. I lördags och i dag söndag så äter jag ca 3 mål om dagen, inga soppor. Men jag har inte ätit en kolhydrat så långt ögat ser. Utan endast protein och fett. Har nu en vecka senare totalt gått ned 2,6 kg på detta. Är mycket glad och nöjd! Väger i dag 78,5 kg.Kram på er alla!!!
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!