• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • MilosMamma

Ja du med, kul vi är på nästan samma. jag ligger en dag innan dig bara =).
    så nu jäklar är det stenhårt.
    Jag ska väga 67 i sommar fanimej. Har alltid hållt mej mellan 65-70 men 67 kilo skulle vara perfa den 29 augusti, fast 56 är väl drömmen iaf.
    Vägde ju 118 kilo på förlossningen.. 1 januari i år vägde jag 96 kilo, i tisdags vägde jag 90,6 och jag kunde inte hålla mej men för 10 min sen vägde jag 88,1 :D

EmelieJosefin skrev 2009-03-27 20:49:35 följande:
    Go girls
  • 1augusti2009

MilosMamma: Du låter stark, fortsätt å kämpa på ska du se att du är på 67 i sommar (min vikt det med)

Jag är nog ett särfall åt andra hållet haha... äter nog i tanken medans jag gör allt gott...
    I början bakade jag bullar, gjorde allt å lite till... kände som när jag gjort ngt gott till andra så fick ajg ngt på köpet.

Men under de här senaste 82 dagarna så har stått vid spisen varje dag... men NU börjar de svaja... det har blivit de godaste grytorna men de senaste dagarna har det blivit snabbisar med korv, snabbisar med köttbullar, färdiga plättar, allt som går fort å luktar lite haha... Känner nog att jag har inte lika stor pli på mig som i början

Men kram på dig och stå på dig

Hoppas Bagge vinner hihi....

• EmelieJosefin

Imorgon är jag inne på dag 3, är lite nevös! Är det den tuffaste dagen? Jag mår bara fint idag! Har inte mått dåligt alls än så länge, hoppas det håller i sig under hela min renakur. Tror ni chansen finns att jag väger under 60 kilo när mina 14 dagar är över? Vore ju underbart.

• Hemlig2009

4:e dagen för mig och det är tuffare när det är helg tycker jag. Blir helt knäppt med tider och så, jag vill helst ta en halv påse var tredje timme. Men annars går det bra. Härmar 1augustis mantra: Brudklänning, brudklänning, brudklänning.

• MilosMamma

menar du, här är det mer BRUDKLÄNNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! typ =)
    Tur att jag är genomförkyld då har jag liksom ett själ till att inte äta, jag skulle jun inte känna va det smakar :D

Hemlig2009 skrev 2009-03-28 18:30:58 följande:
    4:e dagen för mig och det är tuffare när det är helg tycker jag. Blir helt knäppt med tider och så, jag vill helst ta en halv påse var tredje timme. Men annars går det bra. Härmar 1augustis mantra: Brudklänning, brudklänning, brudklänning.
  • Hemlig2009

Ha ha, ja okej då! BRUDKLÄNNING!!!!

Den kom ju igår och den ska banne mig sitta superfint den 23 maj!

MilosMamma skrev 2009-03-28 18:33:56 följande:
    menar du, här är det mer BRUDKLÄNNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! typ =)Tur att jag är genomförkyld då har jag liksom ett själ till att inte äta, jag skulle jun inte känna va det smakar :D
  • Heloise

Vad duktiga ni är tjejer! Min 3 dag på kombinerad kur, hade gått ner 0.5 kg igår men har inte vägt mig idag. Ska sätta mig på träningscykeln i 30 minuter. Måste erkänna att ett mål mat har gjort en enorm skillnad för mig personligen( mår som en prinsessa)MEN jag äter 2 påsar och ett lchf mål om dagen cest tout, inge mellanmål, inge frukt, nada, den enda eftergift jag gjort är mjölk i kaffet( soya mjölk)en ggr om dagen. Jag är inte hungrig alls och det fungerar jättebra för mig, men det ska bli spännande att se hur mkt upp det blir på vågen innan det vänder ner igen. Tänkte prova en vecka och se vad som händer, går det för långsamt så kör jag ren kur igen.
    Kämpa på!

• MilosMamma

Oh va kul, jag väntar på min, beställde den för 2 veckor sedan, skulle ta 2-5 veckor så jag hoppas jag kommit ner mer innan den kommer =)

Hemlig2009 skrev 2009-03-28 18:35:14 följande:
    Ha ha, ja okej då! BRUDKLÄNNING!!!! Den kom ju igår och den ska banne mig sitta superfint den 23 maj!
  • Pentan

Hi hi då har vi samma målvikt!! 67 kg here we come
    Satsar dock om jag får drömma på 62-64 kg till mitt bröllop den 15/8.
    Kram på er!

MilosMamma skrev 2009-03-27 20:56:21 följande:
    Ja du med, kul vi är på nästan samma. jag ligger en dag innan dig bara =).så nu jäklar är det stenhårt.Jag ska väga 67 i sommar fanimej. Har alltid hållt mej mellan 65-70 men 67 kilo skulle vara perfa den 29 augusti, fast 56 är väl drömmen iaf.Vägde ju 118 kilo på förlossningen.. 1 januari i år vägde jag 96 kilo, i tisdags vägde jag 90,6 och jag kunde inte hålla mej men för 10 min sen vägde jag 88,1 :D
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!