• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • MilosMamma

Fy fan jag är så jävla ledsen.
    Pga oförutsatta utgifter idag är ALLA våra besparingar borta, dvs besparingarna till bröllopet med.
    Jag är arbetslös på timmar just nu och allt är verkligen skit.

Hur fan ska vi lösa det här, jag är väldigt impulsiv och nu känns det som allt kvittar jag kan lika gärna ta ungen o sätta mej i en tvåa själv.

• bongen80
    MilosMamma skrev 2009-03-25 19:29:00 följande:
    Fy fan jag är så jävla ledsen.Pga oförutsatta utgifter idag är ALLA våra besparingar borta, dvs besparingarna till bröllopet med.Jag är arbetslös på timmar just nu och allt är verkligen skit.Hur fan ska vi lösa det här, jag är väldigt impulsiv och nu känns det som allt kvittar jag kan lika gärna ta ungen o sätta mej i en tvåa själv.
    nej men usch! vad har hänt? får ni inget tillbaka på skatten heller?
  • MilosMamma

Det vet vi inte än, vi hade ju en försäljning av ett radhus förra året så vi vet inte hur de går.

bongen80 skrev 2009-03-25 19:35:58 följande:
    nej men usch! vad har hänt? får ni inget tillbaka på skatten heller?
  • bongen80

Men fy va tråkigt, men har du varit ut på skatteverkets hemsida o kollat? Eller gäller det bara förenklad deklaration? Hoppas verkligen det löser sig. Vilken mardröm att kanske få ställa in bröllop pga pengarna....kramar till er

• MilosMamma

jo sambons kom jag in på, emn inte min då jag inte står på nått konto.
    han får tillbaka 7000 men som sagt en försäljning med vinst ger ju mer skatt o betala och den ska ju betalas nu i år och vi har räknat fram att det blir ca 15 000, jag hoppas verkligen inte jag får restskatt då vet jag inte vad jag gör.

bongen80 skrev 2009-03-25 19:44:40 följande:
    Men fy va tråkigt, men har du varit ut på skatteverkets hemsida o kollat? Eller gäller det bara förenklad deklaration? Hoppas verkligen det löser sig. Vilken mardröm att kanske få ställa in bröllop pga pengarna....kramar till er
  • bongen80
    MilosMamma skrev 2009-03-25 20:03:30 följande:
    jo sambons kom jag in på, emn inte min då jag inte står på nått konto.han får tillbaka 7000 men som sagt en försäljning med vinst ger ju mer skatt o betala och den ska ju betalas nu i år och vi har räknat fram att det blir ca 15 000, jag hoppas verkligen inte jag får restskatt då vet jag inte vad jag gör.
    usch ja jag håller tummarna för er.
  • emersson
    bongen80 skrev 2009-03-25 19:25:48 följande:
    -1,9 kg denna vecka. Sammanlagt 4,1 kg på 2 veckor. Kändes plötsligt mycket roligare. Belönade mig själv med en promenad på 30 min med mina gångstavar. Har ändå ätit 1 frukost o 2 middagar. Under senaste veckan. Känns bättre att köra lite kombinerad när jag känner för det o ren kur när andan faller på.
    Härligt :) man blir så glad när man läser om alla som går ner i vikt, det betyder ju att det finns hopp för en annan oxå ;)
  • MilosMamma

kom ihåg alla nu att jag började på 90,6 i går. så får vi se vad den är på tisdag =)

• bongen80
    emersson skrev 2009-03-25 21:36:10 följande:
    Härligt :) man blir så glad när man läser om alla som går ner i vikt, det betyder ju att det finns hopp för en annan oxå ;)
    Tackar! Nyckeln för mig är att tillåta mig att äta alla fall 1 gång om dagen. Eller att vid sug nu kunna ta en tomat el annat nyttigt. Att helt gå på ren kur skulle inte funka i längden o rätt vad det är så sitter jag med världens godispåse i knät o stor ångest. När mat inte känns förbjuden så går det lättare. Alla fall för mig.
  • Heloise

jag är hungrig idag oxå eller inte hungrig sugen kanske är ett bättre ord. Men jag ska hålla ut veckan ut( 4 v) och sen får vi se hur det känns. Har satt mig framför datorn och ska göra ett par datalabbar och lyssna på musik.
    kämpa på alla ni duktiga!!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!