• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • MilosMamma

I morgon drar jag igång på Rent igen, för i morgon kommer jag åt o köpa CB, jag vet ju att det funkar.

Nån mer som drar igång i morrn så man kan peppa varandra?

• emersson
    MilosMamma skrev 2009-03-24 17:01:38 följande:
    I morgon drar jag igång på Rent igen, för i morgon kommer jag åt o köpa CB, jag vet ju att det funkar.Nån mer som drar igång i morrn så man kan peppa varandra?
    Jag ska börja på måndag igen :) då ska jag köra ren kur 2 veckor så då kommer jag hänga på det här forumet dygnet runt, jag är ju typen som tycker så otroligt synd om mig själv när jag "svälter" så jag måste läsa om andra som oxå kämpar ;)
  • lönnsjö

Heloise skrev 2009-03-24 16:01:15 följande:
    tack jag har gått ner -10.3 Huvudsaken att man kommer iggr igen, själv satt jag i badkaret och grinade igår för allt kändes så hopplöst Men idag är det bättre. Hur länge har du tänkt hålla på? Jag ska köra en vecka till och se hur det känns efter den.
    Bara man tar sig igenom de där svåra stunderna så känns det så mycket bättre efter det Grattis till alla dina minus! Det är ju jättebra!!

Jag tänkte hålla på tre veckor, till den 14 april. Klarade två veckor sist och det gick jättebra och tiden gick så fort tyker jag. Så tre veckor borde jag klara av. Vill verkligen kämpa nu
  • Hemlig2009

Jag! Har nu plockat fram påsarna och shakern. Har en shaker till som jag ska ta till jobbet så jag slipper bära den med mig. Kommer också bunkra upp med påsar på jobbet. Ska bli riktigt kul, vi kommer ju att gå ner i vikt och bli snygga.

MilosMamma skrev 2009-03-24 17:01:38 följande:
    I morgon drar jag igång på Rent igen, för i morgon kommer jag åt o köpa CB, jag vet ju att det funkar.Nån mer som drar igång i morrn så man kan peppa varandra?
  • GiJa

Började äta igår efter 31 dagars ren kur, vågen visade på minus 9 kg så jag är jättenöjd även om det svåra kommer nu med att hålla vikten. Allrahelst som jag gifter mig om en vecka och efter det åker på semester i 2 veckor...men utgångsläget är iaf mkt bättre än för 32 dagar sedan. Så nu är det försiktig upptrappning som gäller, eller eg att köra kombinerad kur.

• emersson

ska på en fest på lördag annars hade jag gärna börjat med cb nu på en gång...men kom på att på söndag då ska jag börja och det ska bli så skönt. Just nu äter jag lchf men för tillfället går jag bara upp av nån anledning....vill så gärna gå ner 8 kg till sommaren och tiden går ju fort. Ni som äter ren kur, vad dricker ni? dricker ni bara vatten? kan man ha suketter i kaffe/te? Har köpt hem soppor för en vecka iaf och nu lääängtar jag efter att få sätta igång. Just nu känns allt botten, känner mig som en tjock flodhäst :(

• Hemlig2009

Jag ska också på fest på lördag. Kommer dricka vatten.

I somras då jag körde Xtravaganza så hade jag med mig min soppa och åt till middagen när vi var bortbjudna. Ska man köra detta i ett par veckor kan man inte bli helt osocial.

har iaf druckit min första halva choklad med mint, jättegod ju1 Jag kommer dela upp påsarna på 5-6 ggr/dag. Tycker jag är lättare. Och så en massa vatten därimellan.

• Pentan

Åh i dag har jag energi och känner mig glad! *sänder ut till er alla överskottsenergi*

-2,1 kg på sen i måndags, är tillbaka på min 7:a.
    79,0 kg
    Startade på 81,1 kg

Startade den 1/1-09 på 99 kg och efter 9 veckor på ren kur så vägde jag 76,8 kg. Har ätit i 2 veckor och kör nu igen på ren kur. Ska ned till ca 62 kg. 172 cm lång.

Hej hopp!!

• Pentan

Härligt! Grattis

GiJa skrev 2009-03-24 23:28:02 följande:
    Började äta igår efter 31 dagars ren kur, vågen visade på minus 9 kg så jag är jättenöjd även om det svåra kommer nu med att hålla vikten. Allrahelst som jag gifter mig om en vecka och efter det åker på semester i 2 veckor...men utgångsläget är iaf mkt bättre än för 32 dagar sedan. Så nu är det försiktig upptrappning som gäller, eller eg att köra kombinerad kur.
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!