• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • bongen80

Jag trodde att 4 kg /vecka skulle gå på ren kur, men min kropp vill inte släppa mer än 2 kg/vecka så det är bara för mig att acceptera

• MilosMamma

ja de e det jag räknar med för 2 kg per vecka fixar jag lätt med vv, det är nog därför jag är så tjurskaallig på cb just nu. =)

bongen80 skrev 2009-04-02 16:05:55 följande:
    Jag trodde att 4 kg /vecka skulle gå på ren kur, men min kropp vill inte släppa mer än 2 kg/vecka så det är bara för mig att acceptera
  • bongen80
    MilosMamma skrev 2009-04-02 16:13:40 följande:
    ja de e det jag räknar med för 2 kg per vecka fixar jag lätt med vv, det är nog därför jag är så tjurskaallig på cb just nu. =)
    aha okej...men hur mycket hade du gått ner då? f-n minne, någon som har lite minne över till mig?
  • bongen80
    MilosMamma skrev 2009-04-02 16:43:13 följande:
    5 kilo ju på 8 dar.
    Tycker fortfarande att det är jättemycket. Det drar nog snart iväg igen för dig ska du se. Man kan ju omöjligt hålla på o gå ner så mycket hela tiden....det går i perioder
  • 1augusti2009

Min första vecka gick jag ner 5 kg
    Veckorna efter har det legat på allt mellan 0.5-3kg men för det mesta runt 1,2-2kg.

Och jag började på 115.3kg.

Det "normala är 1,5-4kg i veckan, men tänk då på att det säkert är mer killar som drar bort 4 kg i veckan och om vi ligger på 1,5 kg per vecka så är det ju bra.
    Jag kan inte tänka mig att milosmamma att du kan dra bort 4 kg i veckan hela resan!

• PersianBride

Vilken smak e godast på shakes....mintchoklad,kakao eller banan???

• MilosMamma

just därför, märker jag att det bara" blir 1,5 i veckan kan man ju likagärna äta VV och gå ner samma.

Jag tänker för mycket

• 1augusti2009

Du får gå igenom vad som känns bäst för dig

Jag skulle aldrig ha gått ner nästan 30 på 13 veckor med VV, vissa veckor är det 1,5 andra 3 och andra 2.5.
    En vecka var det bara 0.5 men jag var så uppsvullen den vecka så det slapp jag veckan efter.
    Motgångar kommer ju även på CK kroppen fungerar ju olika från vecka till vecka så försök att hålla ut.
    Börja annars med vv för det är ju ändå på rätt sätt vi ska sedan lära oss att äta.
    Först CK och sedan som förr det går ju inte utan vi ska ju äta mat igen men rätt mat.
    Jag kommer garanterat äta pizza igen men kanske 1 i månaden och med motion så kan man äta lite av det goda

En sak som är säkert är att det blir en Jeninpixxa på bröllopsdagen å det kan inte stoppa mig ifrån HAHA

Men du, milosmamma, håll ut om du orkar för du ska se att det rasslar till igen, å försök att glömma vågen, ställ undan den, låt sambon gömma den och väg dig 1 gång i veckan

STYRKEKRAM till dig!

MilosMamma skrev 2009-04-02 18:20:31 följande:
    just därför, märker jag att det bara" blir 1,5 i veckan kan man ju likagärna äta VV och gå ner samma.Jag tänker för mycket
  • MilosMamma

du är underbar...
    Åh jag har lovat mej att nu ska jag ner - 5 till då har jag gått ner 11 sen ska jag börja sakta sakta, sen ska jag äta 4 dar i veckan o sen köra "rent" dom andra dagarna.
    Går det bara uppåt blir det bara VV och springa som en idiot varje dag eller nått o sen 2 veckor ren kur innan bröllopet.

1augusti2009 skrev 2009-04-02 18:52:26 följande:
    Du får gå igenom vad som känns bäst för dig Jag skulle aldrig ha gått ner nästan 30 på 13 veckor med VV, vissa veckor är det 1,5 andra 3 och andra 2.5.En vecka var det bara 0.5 men jag var så uppsvullen den vecka så det slapp jag veckan efter.Motgångar kommer ju även på CK kroppen fungerar ju olika från vecka till vecka så försök att hålla ut.Börja annars med vv för det är ju ändå på rätt sätt vi ska sedan lära oss att äta.Först CK och sedan som förr det går ju inte utan vi ska ju äta mat igen men rätt mat.Jag kommer garanterat äta pizza igen men kanske 1 i månaden och med motion så kan man äta lite av det goda En sak som är säkert är att det blir en Jeninpixxa på bröllopsdagen å det kan inte stoppa mig ifrån HAHA Men du, milosmamma, håll ut om du orkar för du ska se att det rasslar till igen, å försök att glömma vågen, ställ undan den, låt sambon gömma den och väg dig 1 gång i veckan STYRKEKRAM till dig!
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!