• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • Hemlig2009

Tips: en halv påse är 1/2 dl.

emersson skrev 2009-04-05 10:01:59 följande:
    Jo, det ska jag nog göra :) har jag inte tänkt på.....ska genast provas ;) tackar
  • emersson

ok:) har just ätit lunchpåsen, ska dela upp kvällspåsen sen, perfekt ju, att man inte tänkt på det :) Vägde mig i morse, -3kg på en vecka iaf, visserligen är en del vatten, men ändå :) jag är jätteglad :)

Hemlig2009 skrev 2009-04-05 10:14:15 följande:
    Tips: en halv påse är 1/2 dl.
  • bongen80
    emersson skrev 2009-04-05 13:07:23 följande:
    ok:) har just ätit lunchpåsen, ska dela upp kvällspåsen sen, perfekt ju, att man inte tänkt på det :) Vägde mig i morse, -3kg på en vecka iaf, visserligen är en del vatten, men ändå :) jag är jätteglad :)
    va roligt! det är ju kicken av detta efterlängtade minus man behöver, vem bryr sig i om det är vatten....det går ju neråt, man får väl trösta sig med att efter de 2 första kilona så är det ju faktiskt fett som bränns. Jättekul!
  • emersson
    bongen80 skrev 2009-04-05 17:41:19 följande:
    va roligt! det är ju kicken av detta efterlängtade minus man behöver, vem bryr sig i om det är vatten....det går ju neråt, man får väl trösta sig med att efter de 2 första kilona så är det ju faktiskt fett som bränns. Jättekul!
    precis:) nu vet man att varje (jäkla) gram som försvinner är iaf fett, i morgon börjar vecka två :) ska försöka hålla en veckas till ren kur, och sen förhoppningsvis en vecka till ;)
  • Hemlig2009

Jag har nu tre dagar kvar (blev 15 dagar) för att sedan ha lite påskuppehåll, ska bli skönt. Tror tyvärr i inte jag når målet tills på onsdag men vi får se. Är ändå väldigt nöjd med dessa två veckor.

emersson, har du klarat en vecka så kna du klara en vecka till!

• emersson

hemlig2009: skönt med uppehåll:) ska du äta kombinerat då eller vanlig mat? Här kämpas det med en vecka till, ska försöka gå mer promenader denna vecka, det är ju fint väder :)
    pepp till er alla :)

• Hemlig2009

Jag kommer äta mat, men försiktigt. Och det blir inget godis överhuvudtaget och heller inga kolhydrater. Grönskaker, fett och protein, precis som jag har ätit ända sedan årsskiftet (-4 kg med hjälp av det).

Vågen stod still för andra dagen i rad imorse. Men då var jag framme med måttbandet och visst hade höfterna då minkat, lustigt det där.

Kram på er!

• 1augusti2009

Halå!

Har jobbat å haft sjukt mkt att göra...

I lördags var jag å sambon och provade ut kläderna och klänningen jag hade hittat i januari FICK JAG PÅ MIG... Visserligen tight men ändå

På kvällen hade vi vänner hemma och skulle bjuda på fest med god mat och dryck.

Till mig hade jag gjort en blandsallad, första jag åt på 13 veckor. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH vad gott det var, smaken av ägg, lök, räkor, MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.

Detta resulterade i att jag sket å sket å sket, tror att jag har varit förstoppad fö jag sket nog för en vecka. Kände mig lättare än någonsin.

Imorse vägde jag mig och jag har inte gått upp

Kör ren kur igen, började direkt igår, så det ända jag åt var salladen. Nu ska jag köra i 5 veckor till och sen äta sallad igen den 9:e maj.

Vill ni se dokumenterade bilder på första tuggan efter 91 dagar så titta på bloggen brollop.mikkola.se

Hoppas ni andra har haft en bra helg, kram H

• Hemlig2009

Åh, jag kan riktigt känna hur gott du tyckte att det var med salladen! Så himla starkt att bara återgå till ren ku, du är skitduktig!

• 1augusti2009

Tack snälla du

Hemlig2009 skrev 2009-04-06 11:51:58 följande:
    Åh, jag kan riktigt känna hur gott du tyckte att det var med salladen! Så himla starkt att bara återgå till ren ku, du är skitduktig!
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!