• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • bongen80

Här är det vägningsdags idag. Trots mens o annat tråkigt så hoppas jag att det alla fall är 1 kg ner, då har jag nått mitt delmål. Har börjat dela upp shakes på halva påsar 6 ggr om dagen o det verkar funka bättre. Hoppas kunna köra ren kur ett tag nu. Gjorde 10 dagar sist o har kört på komb ett tag. Men nu ska jag starta om.

• emersson

jag har min utmaning i natt, ska jobba och det känns så långt om man äter sista vid 21 och sen nästa är inte förrän vid sex på morgonen..ska ladda upp med massor av te, funlight och pepsi max..

• bongen80

-1,5kg denna vecka, så sammanlagt 7,5kg på 4 veckor. Jag är mycket nöjd! Oväntat lätt att gå ner i vikt. Tänk bara 10 veckor i den här farten det blir.....15 kg i runda slängar. Längtar!

• Hemlig2009

Vad duktig du är Bongen80!!

Jag har min största utmaning nu ikväll tror jag. Har sån god lust att ta en korvbit eller något, men jag vet ju att jag ska ha mitt uppehåll med start imorgon bitti. Larvig man är...

• emersson
    bongen80 skrev 2009-04-08 19:13:31 följande:
    -1,5kg denna vecka, så sammanlagt 7,5kg på 4 veckor. Jag är mycket nöjd! Oväntat lätt att gå ner i vikt. Tänk bara 10 veckor i den här farten det blir.....15 kg i runda slängar. Längtar!
    härligt :):) grattis!
  • bongen80
    emersson skrev 2009-04-09 08:06:19 följande:
    härligt :):) grattis!
    Tack! Mycket är tack vare er här inne. Jag blir så peppad o motiverad att fortsätta. Jag vill ju ha nåt positivt att skriva varje vecka! Tack för att ni finns allihop!
  • bongen80

Nu tar jag modet till mig att "outa" mig. Så håll i er.

LÄNGD: 169 cm
    ÅLDER: 28år
    MAX VIKT: 127kg
    VIKT START C.K: 124,2 kg
    REN KUR EL. KOMBINERAD?: Ren kur 10 dagar, nu komb.
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: Tills jag trivs med mig själv.
    SLUTMÅL: Har aldrig varit "normalviktig" så jag vet inte vad jag vill väga.
    DELMÅL: 117,2 kg (skrivande stund 116,7kg jippi!)
    BELÖNINGAR: Behövs inte, jag ger mig själv ett bättre, lättare hälsosammare liv. DET är belöningen!
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION: Stavgång o promenader med barnvagn, ska köpa gymkort genom kommunen bara jag får mitt anställningsbevis.

• Hemlig2009

Jag tycker du kämpar otroligt bra. Jag är så imponerad över er som har tagit tag i övervikten. Det är alltid det svåraste, att komma igång! Så ge inte upp, det kommer gå fortare än ni tror!

Min våg stod och svajade imorse så om jag är hård mot mig själv så är jag 1 hg från mitt delmål, men så hårda är vi väl inte när det är påsk?

Kommer kämpa ihop med er nästa vecka igen.

• Lillaztina

Idag ska jag till konsulenten och köpa fler påsar. Ska verkligen försöka hålla mig till 2 påsar dag + 1 mål mat.

• 1augusti2009

Tack för alla glada komplimanger och grattis.

Ni är alla skitduktiga.

bongen80: vad strongt att blotta dig, känns som vi var på samma start nästan, och har varit nästan lika stora, med ungefär lika längd!

DÅLIG PÅ ATT SKRIVA.... har ju börjat praktiserat+ att jag har en massa uppgifter i skolan, så vart tar tiden vägen? Jo den lilla som är kvar går till min dotter å lite till sambon förstås

Idag ska jag till konsulenten, har inte vägt mig hos henne på 2 veckor, de hade stängt förra veckan, så det är lite pirrigt. Åt ju sallad i lördags men tror inte att det gjort ngn skillnad då jag har tjuvvägt mig hemma.

Har skrivit en handlingslista då jag kommer att vissa dagar äta bars istället för soppa. Äter ju 9-14-19 och när jag jobbar kväll blir det svårt med tiderna, bättre att ha en bars att äta mellan patienterna

Återkommer ikväll med resultat, KÄMPA VIDARE, fy F*N vad vi är bra

KRAM!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!