• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • emersson
    lönnsjö skrev 2009-04-13 17:17:20 följande:
    emesson: jag är likadan, förstår verkligen hur du känner. Men lägg ångesten åt sidan och kom igen med full kraft Jag har spårat ur nu i påsk men ska ta nya tag på onsdag (ska provsmaka bröllopstårtor imorgon...)Du ska vara jättestolt över dig själv som klarat detta så bra. Hejja dig!!! Nya friska tag, jag tror på dig. Styrkekram
    Tack, skönt att höra ändå att det finns fler som är håller på så här, man känner sig ju så himla misslyckad, nya tag imorgon :) TACK igen :)
  • ACochP

Idag blir första dagen på ren kur! Nu är det bar att hålla tummarna att jag klarar det, ska ta en dag i taget och dela upp påsarna! Nu jäklar kör jag så det ryker, 2 veckor kvar till provning av klänning och då ska den sitta som en smäck!

Håll tummarna!

• Hemlig2009

Jag sätter också igång igen idag med ren kur! Har ätit över påsken och visst 17 var det svårt att låta bli allt gott. Jag åt men försökte göra det med måtta... Lyckades väl inte alla gånger men nu är det nya tag.

Ska faktiskt bli skönt att ha kontroll igen. Så två veckor till kör jag nu.

• Pentan

Hej, nu kör jag i gång med 3 veckor ren kur efter mina 9 veckor på ren kur - då jag gick ned 22 kg.

Men visst är det skumt - i dag är det dag 2 och jag har över ett dygn gått ned 2,7 kg!???!!!?!?!?!?!?
    Kan man ens göra?!

Är det inte något fel på en när man binder så mycket vatten?

Nåväl... jag är glad för det ändå...

• MsMinelli

Hej allihop!

Har lite frågor till er Cambridge-experter... Dels undrar jag vilka smaker ni tycker bäst om? Sedan undrar jag vad det kostar per vecka att äta så? Och så undrar jag om det finns någon återförsäljare av Cambridgeprodukter i Sthlms-området?

Har ätit lite för mycket under påsken nu och känner att jag behöver en rivstart för att bli av med sockersug och för att höja självförtroendet ett par snäpp... Är Cambridge något för mig då tycker ni?

• emersson
    Hemlig2009 skrev 2009-04-14 08:20:38 följande:
    Jag sätter också igång igen idag med ren kur! Har ätit över påsken och visst 17 var det svårt att låta bli allt gott. Jag åt men försökte göra det med måtta... Lyckades väl inte alla gånger men nu är det nya tag.Ska faktiskt bli skönt att ha kontroll igen. Så två veckor till kör jag nu.
    jag kör oxå 2 veckor till från och med idag :)
  • Heloise

hello ladies!
    så var det dags för ren kur igen, har haft 2 veckors kombinerad kur, och fritt fall 3 dar i påsk( voila 2 kg+) har totalt gått upp 4 kg men det kan jag leva med. Nu tänkte jag ge mig på 5 veckor ren kur, följt av 1 vecka kombinerad, 3 veckor ren, 1 vecka kombinerad och avsluta med 3 veckor ren kur. Sen ska jag förhoppningsvis skrida inte fläska down altargången.

• MsMinelli

Hej alla duktiga!

Är imponerad och inspirerad av er alla! Kör igång imorgon, men med kombinerad kur. (1 påse frukost, 1 påse lunch, vanlig middag). Eller är det ingen idé om man inte kör ren kur från början?

Någon som vet vad som är bäst att äta som middag? Protein all the way eller?

Skriver in mina värden imorgon (även om jag antagligen kommer gråta blod när jag blir tvungen att väga mig). Vill så brutalt gärna bli av med de sista 6-7 kilona nu EN GÅNG FÖR ALLA!

Pepp pepp på er!

• Hemlig2009

Kul, då får vi följas åt! Har lite ont i huvudet men jag vet ju att det är att vänta. Dock inte hungrig, delar ju mina påsar så det är snart dags igen runt kl 15.

emersson skrev 2009-04-14 11:49:03 följande:
    jag kör oxå 2 veckor till från och med idag :)
  • emersson
    Hemlig2009 skrev 2009-04-14 14:13:07 följande:
    Kul, då får vi följas åt! Har lite ont i huvudet men jag vet ju att det är att vänta. Dock inte hungrig, delar ju mina påsar så det är snart dags igen runt kl 15.
    jag delar oxå upp dom nu, då känns det ju nästan som det är dax att "äta" hela tiden :)Längtar tills i övermorgon för då börjar man nog bli pigg o alert igen ;)
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!