• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • bongen80
    emersson skrev 2009-04-07 20:06:47 följande:
    haha precis, spritt språngande o nykissad, det är vad som gäller här ;)
    [/citat]
    Hemlig2009 skrev 2009-04-07 19:58:47 följande:
    [citat]
    Jag väger mig självklart inte när jag har både kläder på mig och har ätit. Det är ju absolut inte roligt. Nej, varje morgon innan duschen och spritt språngande är vad som gäller
    ja fast jag går bara efter vad konsulentens våg säger när jag skriver viktminskningen här o där är jag inte spritt språngande.....haha fast nykissad såklart
  • Emmox

bongen80 skrev 2009-04-07 20:14:49 följande:

ja fast jag går bara efter vad konsulentens våg säger när jag skriver viktminskningen här o där är jag inte spritt språngande.....haha fast nykissad såklart
    *asg*
  • Hemlig2009

Idag är min sista dag med soppor för denna gång, är 1 hg från mitt delmål! Så hoppas verkligen att vågen visar rätt imorgon. Inte för att det spelar någon roll utan för att det är lite kul.

Undrar sen hur mycket jag går upp under påsken? Ska sätta igång med 2 nya veckor nästa vecka.

Kämpa på, oavsett hur ni väger er.

• emersson
    Hemlig2009 skrev 2009-04-08 10:04:52 följande:
    Idag är min sista dag med soppor för denna gång, är 1 hg från mitt delmål! Så hoppas verkligen att vågen visar rätt imorgon. Inte för att det spelar någon roll utan för att det är lite kul.Undrar sen hur mycket jag går upp under påsken? Ska sätta igång med 2 nya veckor nästa vecka.Kämpa på, oavsett hur ni väger er.
    på påskafton ska jag äta lite påskmiddag med pojkvän o föräldrar iaf, sen är det två till veckor som gäller har jag bestämt :) ska bara äta lite kött har jag tänkt.
    Hemlig2009:hur många kg till har du tänkt gå ner? :)
  • emersson
    Heloise skrev 2009-04-07 12:38:56 följande:
    på Tisdag ska jag ta en till sväng med ren kur, har gjort nästan 4 veckor, kombinerad i två och sen tänkte jag försöka mig på 3 veckor ren kur till. Vad ni är duktigta kämpa på!!
    Vad roligt, känns kul när det är ett gäng här så man inte känner sig så ensam (och utsvulten) :)
  • Fjällbruttan

Hej!!
    Idag r jag lite glad i alla fall....
    har ju halvfuskat mig genom veckan (karaktär som en pissmyra..)
    men ändaå gått ner 0,5kg denna vecka, trots att jag fick mens i förrgår... Givetvis vägde jag mig nykissad
    Ger en kick att fotrsätta kämpa på!!

Nu ska jag ta tag i detta ordentiligt, klarade jag 10 dagar ren kur ska jag väl fixa det igen!!

Kram

• emersson
    Fjällbruttan skrev 2009-04-08 11:04:03 följande:
    Hej!!Idag r jag lite glad i alla fall....har ju halvfuskat mig genom veckan (karaktär som en pissmyra..)men ändaå gått ner 0,5kg denna vecka, trots att jag fick mens i förrgår... Givetvis vägde jag mig nykissad Ger en kick att fotrsätta kämpa på!!Nu ska jag ta tag i detta ordentiligt, klarade jag 10 dagar ren kur ska jag väl fixa det igen!!Kram
    vad kul :) man blir så himla glad när vågen iaf pekar neråt. 10 dagar går fort, tycker dagarna bara rusar iväg här....och snart är det maj och då ska vårkläderna fram, förhoppningsvis är dom för stora för första gången :D
  • Hemlig2009

Jag startade på 73,2 kg efter nyår och gick ner mha GI till 69,7. Där startade jag för två veckor sedan, vägde nu imorse 65,6. Mitt delmål är 65,5 som jag hoppas vågen står på imorgon.

Räknar med att gå upp nu så att jag kanske startar på 67(?) nästa vecka. Mål då efter två veckor till är 63 kg.

Är 1,69 lång, så där någonstans är jag rätt nöjd. Men på sikt skulle jag vilja gå ner till 60 kg.

• emersson
    Hemlig2009 skrev 2009-04-08 11:09:35 följande:
    Jag startade på 73,2 kg efter nyår och gick ner mha GI till 69,7. Där startade jag för två veckor sedan, vägde nu imorse 65,6. Mitt delmål är 65,5 som jag hoppas vågen står på imorgon. Räknar med att gå upp nu så att jag kanske startar på 67(?) nästa vecka. Mål då efter två veckor till är 63 kg. Är 1,69 lång, så där någonstans är jag rätt nöjd. Men på sikt skulle jag vilja gå ner till 60 kg.
    jag är 165 lång och jag har ungefär samma mål som dig, drömmen vore ju att väga typ 57-58 men jag är helt nöjd om jag kommer ner till 60 :)
  • emersson

jag är så glad att jag hittat cb-kuren, tänk att man mått dåligt o bantat till och från i banne mig 10 år i stort sett, nu äntligen går man neeeer i vikt, känns helt otroligt :)

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!