• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • 1augusti2009

Pentan: GRATTiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiS till 20 kg, fasiken jag är där oxå snart

Tokstollan: Härligt med förstora trosor eller det e ju inte skönt, men du förstår säkert vad jag menar

Snart är det dax för vågen!

/H

• lönnsjö

jag har ju inte fyllt i detta!

LÄNGD: 162 cm
    ÅLDER: 32 år
    MAX VIKT: 94 kg
    VIKT START C.K: 89 kg
    REN KUR EL. KOMBINERAD?: Ren kur
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: mitt första delmål är t o m den 17 mars (prova klänning då)
    SLUTMÅL: 70 kg...eller 69-68 hade varit roligt
    DELMÅL: 80 kg
    BELÖNINGAR: lie nya kläder när jag är i mål
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?: börja med proteiner och vattenrika grönsaker, sen fyller jag på allt eftersom
    MOTION: Wii Fit och promenader

Tack för tipsen om skinka/kalkon och tuggummi. Bra att ha något ifall det känns riktigt jäkligt någon dag.

• Tokstolla

Vet ni. Jag vill verkligen tacka precis ALLA som är delaktiga i tråden. Ni ger mig verkligen hopp, styrka och allra viktigast motivation. Utan er hade det verkligen varit svårare. Tack så mycket!

• 1augusti2009

Du är så god

KRAM H

Tokstolla skrev 2009-02-26 14:24:45 följande:
    Vet ni. Jag vill verkligen tacka precis ALLA som är delaktiga i tråden. Ni ger mig verkligen hopp, styrka och allra viktigast motivation. Utan er hade det verkligen varit svårare. Tack så mycket!
  • 1augusti2009

Ja ja det var väl inte det roligaste... -0,5 BARA, men det totala är desto roligare -16kg dag 53 på ren kur.

Har ju ont i magen å varit uppblåst i 2 dagar kanske beror på det, eller så blir det bara mer nästa gång
    Det var ju iaf -

Ha det gött!

• Pentan

Det är bra ändå! Grattis till 16 kg
    Väger du dig på apoteket, konsulenten? Eller hemma, kommer inte ihåg?

1augusti2009 skrev 2009-02-26 17:40:14 följande:
    Ja ja det var väl inte det roligaste... -0,5 BARA, men det totala är desto roligare -16kg dag 53 på ren kur.Har ju ont i magen å varit uppblåst i 2 dagar kanske beror på det, eller så blir det bara mer nästa gång Det var ju iaf - Ha det gött!
  • GiJa

Har kört ren kur sedan i fredags förra veckan och har förlorat 3 kg (vatten och tom magsäck...) men ska iväg på kurs i 3 dagar när jag kört ren kur i 2 1/2 vecka, min avsikt är att köra ren kur i minst 3 veckor så hur ska jag göra när jag är iväg? Tar gärna emot råd och tips, för samtidigt vill jag ju inte bryta viktminskningen (om den kommer att komma igång ordentligt snart...) för jag ska gifta mig om knappt 5 veckor och dessutom komma i bikinin. Tar det mer än en vecka för att börja bli av med hungerskänslorna som dyker upp framåt kvällen, trodde det skulle inträffa tidigare i veckan. Kollar ketos med stickor och jag ligger mellan lågt och medel, beroende på när jag mäter. Hur har det varit för er andra? Vill så gärna bli av med iaf 5 kg tills det är dags för vigsel...

• 1augusti2009

TACK!

Väger mig 1 gång i veckan hos konsulenten samtidigt som jag köper nya påsar för en vecka, har aldrig mer än 1 veckas påsar hemma känns som att det är ngt mentalt varje vecka de tar slut

Sen fuskväger jag mig ngn gång hemma under veckan, svårt å låta bli

Pentan skrev 2009-02-26 18:30:14 följande:
    Det är bra ändå! Grattis till 16 kg Väger du dig på apoteket, konsulenten? Eller hemma, kommer inte ihåg?
  • Tokstolla
    GiJa skrev 2009-02-26 18:42:40 följande:
    Har kört ren kur sedan i fredags förra veckan och har förlorat 3 kg (vatten och tom magsäck...) men ska iväg på kurs i 3 dagar när jag kört ren kur i 2 1/2 vecka, min avsikt är att köra ren kur i minst 3 veckor så hur ska jag göra när jag är iväg? Tar gärna emot råd och tips, för samtidigt vill jag ju inte bryta viktminskningen (om den kommer att komma igång ordentligt snart...) för jag ska gifta mig om knappt 5 veckor och dessutom komma i bikinin. Tar det mer än en vecka för att börja bli av med hungerskänslorna som dyker upp framåt kvällen, trodde det skulle inträffa tidigare i veckan. Kollar ketos med stickor och jag ligger mellan lågt och medel, beroende på när jag mäter. Hur har det varit för er andra? Vill så gärna bli av med iaf 5 kg tills det är dags för vigsel...
    Kommer du bli "tvingad" att äta maten de serverar på kursen? Jag hade nämligen stolt sagt " Jag vill ner i vikt så jag väljer mina påsar" Och helt enkelt gjort mig mina soppor (kanske shakat dem samtidigt som alla andra åt sin mat). Visst lite snack går alltid när man bryter mönster och gör andra saker MEN när du klarat det kommer du se ut som värsta pinglan och de kommer tro att du har världens bästa psykiska hälsa med god karaktär om du bara vill

Eller ville du ha tips på vad du kunde äta i matväg?
  • Pentan

Dag 58
    78,7 kg

Snabbfakta
    Start:99 kg
    Längd:172 cm
    Ålder:28 år
    Vägt som mest: 112 kg (höggravid 122 kg)
    Mål 1: 80 kg KLART!
    Mål 2: 75 kg Inte mer än så vill jag väga
    Mål 3: 70 kg Är såååå nöjd med detta
    Mål 4: 67 kg Drömmål
    Mål 5: 65 kg Drömmål till bröllopet

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!