• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • anna01

Hej tjejer.
    Bröt ju ren kur när jag blev sjuk och sonen fyllde år i helgen men funderar på att gå på ren kur idag igen.
    Om man ändå hade eran karaktär. 7 veckor, helt fantastiskt.
    Jag bor i Tierp, ligger mellan Gävle och Uppsala.

Ha en bra dag

• emersson

Bor du oxå i sthlm pentan :) det gör jag med. Har en paus från cambridge nu, har inte gått ner ett gram till men heller inte upp. Men om två veckor tänkte jag köra lite cambridge igen. Ni är superduktiga här :D

• lönnsjö

hej!

Jag börjar med Cambridge idag...igen.men nu jäklar ska det gå Skaprova klänning om tre veckor så det är mitt första delmål. Har ganska mycket att gå ner,20-25 kg. Inte tvunget att gå ner allt till bröllopet men 15 kg skulle sitta fint. Gifter oss den 22 augusti. just nu har jag panik över klänningprovningen. vill inte stå där och känna mig som ett fläskberg.usch vad hemskt. Vill göra mitt bästa nu på tre veckor, så får jag sätta ett nytt delmålefter det.
    Ger alltid upp tredje-fjärde dagen. Vill verkligen klara det nu. Vilken härlig känsla det måste vara att nå sitt mål Får tänka på det när jag blir akut sugen på mat.

Har också köpt Wii Fit. Megaroligt

• 1augusti2009

Hej!

Ska oxå prova min brudklänning för första ggn i slutet på mars

Har redan gått ner mycket men det är ca 28 kg kvar så det är ju ganska lika med dig...

Jag gifter mig den 1 augusti och hade tänkt att allt ska hinnas gå ner

Skulle vara kul och följas åt,
    (gått på ren i 7 veckor och målet är ganska många veckor till...)

Ha det gott /H

lönnsjö skrev 2009-02-23 17:44:37 följande:
    hej!Jag börjar med Cambridge idag...igen.men nu jäklar ska det gå Skaprova klänning om tre veckor så det är mitt första delmål. Har ganska mycket att gå ner,20-25 kg. Inte tvunget att gå ner allt till bröllopet men 15 kg skulle sitta fint. Gifter oss den 22 augusti. just nu har jag panik över klänningprovningen. vill inte stå där och känna mig som ett fläskberg.usch vad hemskt. Vill göra mitt bästa nu på tre veckor, så får jag sätta ett nytt delmålefter det.Ger alltid upp tredje-fjärde dagen. Vill verkligen klara det nu. Vilken härlig känsla det måste vara att nå sitt mål Får tänka på det när jag blir akut sugen på mat.Har också köpt Wii Fit. Megaroligt
  • Pentan

80,0 kg!!
    Dag 55
    Nu satsar jag på 75 kg.

Känns helt otroligt!! Kan knappt fatta det!!

• 1augusti2009

Fy fasiken vad SKITDUKTIG du är

Pentan skrev 2009-02-24 08:52:01 följande:
    80,0 kg!!Dag 55Nu satsar jag på 75 kg.Känns helt otroligt!! Kan knappt fatta det!!
  • lönnsjö

Jäklar vad duktig du är Pentan

Har en liten fråga angående huden. Har den hunnit med på i er viktnedgång? Har den "dragit ihop" sig. Är rädd att allt kommer att hänga, att jag bara kommer att se blek och glåmig ut{#lang_emotions_undecided}

1 augusti2009: ska bli roligt att följas åt Hur länge ska du gå på ren kur? Jag började idag. Har tre veckor som mitt första delmål.

• 1augusti2009

Jag har kört i 7 1/2 vecka och ahr som mål 18v på ren kur. Ser jag att jag ff hinner med alla kilorna tills den 1 augusti så kankse jag tar kombinerad kur tidigare, vi får se...

Har ngr delmål på vägen, Första var min psykpraktik på 5 veckor, sen var det under 100, och nu har jag den 4/4 då vi ska på fest, sen blir varje ny förstasiffra =)
    Men även när klänningen ska provas för första ggn i slutet på mars.

Är lite rädd för min hud oxå med tanke på att jag vägde 130 när skruttan kom för 18 månader sen.
    Men jag ska kör amkt sittups å träna mkt så ska det nog gå bra, men sen är man ju inte 20 längre utan 31 så jag har ingen förhoppning på att magen ska bli platt, lite former å att det syns att man har fött barn gör mig inget, bara den inte händer ner till knäna

Hoppas det går och kommer gå bra för dig

lönnsjö skrev 2009-02-24 11:00:55 följande:
    Jäklar vad duktig du är Pentan Har en liten fråga angående huden. Har den hunnit med på i er viktnedgång? Har den "dragit ihop" sig. Är rädd att allt kommer att hänga, att jag bara kommer att se blek och glåmig ut
    1 augusti2009: ska bli roligt att följas åt Hur länge ska du gå på ren kur? Jag började idag. Har tre veckor som mitt första delmål.
  • Pentan

TACK snälla ni!!

Jag började gråta i morse när jag såg vågen för nu har jag BARA 10 kg kvar!!! Fatta - annars har det liksom varit 30-35 kg som ska bort, men nu är det bara 10...

Grejen är ju den att 80 var liksom mitt mål, visst jag drömde om 70 och fantiserar om 67 kg. Men var ändå liksom nöjd med 80. Men nu har jag blodad tand och ska ned till minst 75.

Så jag fortsätter med ren kur till den 29:e mars och tar de sista kg på kombinerad fram till mitt bröllop den 15 augusti!

Dessutom fick jag just reda på att min bror ska gifta sig den 9:e maj, så nu har jag något kul att se framemot i en riktigt snygg klänning och alla man inte träffat på länge, som bara sett en som tjock!!!!
    Men då jäklar... Jag vet ju att man inte får överglänsa bruden - men attan vad snygg jag ska vara då!!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!