• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • emersson

Pentan: du är ju supersnygg :):) man kan ju inte ana på fotot att du väger ett enda hekto för mycke ;)

• emersson
    cbk09 skrev 2009-02-14 00:13:15 följande:
    Tokstollaja lite kusligt att vi gått ner lika mycket sen vi båda startade 3/1, men skönt me sällskap på vägen ;)Ska träffa min PT på söndag och lägga upp min träning, ska höra vad hon tycker om att träna så mycket och bara äta cambridge, kan inte tänka mig att hon tycker de e ok. Och sen vet jag ju att jag mår skit när jag tränar o kurar samtidigt, klart jag kan stå ut en månad på bara soppor och ändå träna, men det kanske tar för mycket på psyket?Eller man ska bara bita ihop fyra veckor och köra ren kur och träna så pass mycket?? (mycket för mig asså)Tror ni man kan gå ner 1kg/v(MINST)på kombinerad kur?Blir gymmet 3h/v och simma en eller två per vecka,+ dagliga promenader.Tänkte mig lättfil när jag går upp vid 8 sen ut o gå en sväng sen cambridge 9.30 sen träna 11.00 sen lunch ca 13.00 bestående av mest proteiner och grönsaker. Sen cambridge igen 16.30 och 19.30.Vad tror ni om de? synpunkter och förslag från alla uppskattas!! :)*styrkekramar*
    Jag funderar på att äta soppa frukost lunch sen något protein typ kött kyckling eller fisk på kvällen, typ vid halv sextiden då de andra äter, jag blir ju oxå galen på att inte få nån mat i mig + att jag har två hästar att rida varje dag, den ena vågar jag knappt hoppa upp på eftersom man är så "matt" i kroppen på kvällen....hoppas på att kunna gå ner mina sista 6 kg så :)
  • Pentan

TACK vad snällt av dig!!

student73 skrev 2009-02-14 14:30:15 följande:
    pentanVad fin du blev i håret, den röda färgen passar dig jätte bra. Du är så duktig.
  • Pentan

Åh tusen tack!!!

emersson skrev 2009-02-14 16:36:37 följande:
    Pentan: du är ju supersnygg :):) man kan ju inte ana på fotot att du väger ett enda hekto för mycke ;)
  • Pentan

Dag 46 82,2 kg!!
    Start 99,0 kg, totalt minus 16,8 kg

Inte tappat stinget nu tjere - hur går det för er???

• emersson

Jadu, hur går det ;) Jag var på fest i lördags, massor av mat och MASSOR med vin blev det..lovade mig själv att inte få ångest över det utan ta nya tag idag:) Fast ska sanningen fram så har jag nog ångest över det ändå...hursomhelst kommer jag ha tre tunga dagar framför mig, med massor av hunger o elände, är huvudet dumt får kroppen lida..har inte vågat väga mig idag men imorgon bitti får man väl kika på vågen iaf. Vad duktiga ni är här inne. Funderar på som jag sa om man ska köra lite kombinerad kur en vecka o se om jag går ner lika mycke som när jag kör på hel kur. rapporterar såklart här sen om nån är nyfiken :)
    Du är så duktig pentan :):) och ni andra oxå som kämpar. Nu ska jag oxå kämpa här iiiiiigen, känns som det enda jag gör nuförtiden är snesteg. Känns inte bra alls o sitta här med en mage som en ballong. Den fick väl en chock igår minsann ;)

• Pentan

Dag 47 - 81,7 kg!!
    Nu bara rinner det av!

• emersson

Vad skönt pentan :) nu är det snart inte många kilon kvar för dig :D

• anna01

Pentan: De bara rasar av dig
    Själv har jag legat i 39 graders feber i helgen så jag har ätit lite. Men de är bara att fortsätta när man blir frisk
    Hoppas ni haft en bra helg allesammans.

• MinSoulmate

Hej! Vägningen säger -4kg på 2v ren kur, började så smått med 100g protein igår och idag efter gymmet,gått upp 1 kg på 2 dgr... så blir det väl, har det varit samma för er ni som lagt till lite protein?

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!