• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • emersson
    Pentan skrev 2009-02-25 08:07:36 följande:
    Dag 57Nytt 10-tal!!!ÄÄÄÄNTLIGEN!!!!Jag har min 7:a79,2 kg!!!Jag är helt blank... Jag har inte varit på 70-någonting på...ja...kan det vara 10 år!?!2 hg från 20 kg, sen min start på 99 kg den 1:a jan. Jag vet inte vad jag känner... Glad? Ja! Lättad? Otroligt! Lycklig? Absolut! Sugen på mer? Grymt!Wiiihiiiii....
    Det är så roligt o följa dig :) du är såååå duktig, kan man inte få se lite före o efterbilder sen ;) skulle vara jätteroligt :)grattis grattis ännu en gång, snart är du i mål :D
  • emersson
    knyjoy skrev 2009-02-24 21:45:16 följande:
    Tackar så mycket! Förhoppningsvis ska jag inte behöva något lycka till. Har man gjort det en gång borde ju inte andra gången vara så svår :)Jag klantade mig sjukt mycket förra gången dock.. var lite klantig med middagarna och blev undernärd och fick obehagliga utslag.. en liten varning till alla! Var noga!
    Du får ett lycka till av mig med :) och välkommen hit igen, jag är heller inte i giftastankar men jag är med här ändå det är ju ett så roligt gäng här :)
  • Tokstolla

Vad duktiga ni är som håller i!
    Pentan, ja, vad ska man säga? Bra jobbat känns... NEJ, vi borde införa den nationella Pentandagen för din ihärdhet, framgång och din inspiration till alla oss andra PARTY!

iaf,(håller på med sökningar inför operahögskolorna osv) så jag har ätit "normal" kost på ca 1200 kcal/dag, men gissa min förvåning när jag bara smällde upp 3,6 kilo på 3 dagar! På 1200 kcal??? Så, nu äter jag 2 nutrilettbars +2 CBKshakes +75gram skinka när jag bara inte kan hålla mig utan att bli grinig- vilket är ca 3 ggr/dag... (Kcal? ca 1000/dag) Har åter gått ner 2,7 kilo på 2 dagar *pusst* Så fort sökningarna är över (torsdag) för den här omgången kör jag i 5 veckor till inför nästa sökningsperiod då jag lär behöva pausa lite igen

Kram på er alla!

• Pentan

Ha ha!! Ja det vore något!
    TACK TACK

Tokstolla skrev 2009-02-25 08:36:40 följande:
    Vad duktiga ni är som håller i! Pentan, ja, vad ska man säga? Bra jobbat känns... NEJ, vi borde införa den nationella Pentandagen för din ihärdhet, framgång och din inspiration till alla oss andra PARTY!
  • Pentan

Stort välkommen tillbaka, detta fixar du lätt!!!

knyjoy skrev 2009-02-24 21:45:16 följande:
    Tackar så mycket! Förhoppningsvis ska jag inte behöva något lycka till. Har man gjort det en gång borde ju inte andra gången vara så svår :)Jag klantade mig sjukt mycket förra gången dock.. var lite klantig med middagarna och blev undernärd och fick obehagliga utslag.. en liten varning till alla! Var noga!
  • Pentan

Tack snälla du!!
    Menar du på bloggen?

emersson skrev 2009-02-25 08:12:34 följande:
    Det är så roligt o följa dig :) du är såååå duktig, kan man inte få se lite före o efterbilder sen ;) skulle vara jätteroligt :)grattis grattis ännu en gång, snart är du i mål :D
  • Pentan

Men oj vilken grej. Hur känns det nu?
    Hur tänker du lägga upp det sen efter dina 5 veckor?

Tokstolla skrev 2009-02-25 08:36:40 följande:
    iaf,(håller på med sökningar inför operahögskolorna osv) så jag har ätit "normal" kost på ca 1200 kcal/dag, men gissa min förvåning när jag bara smällde upp 3,6 kilo på 3 dagar! På 1200 kcal??? Så, nu äter jag 2 nutrilettbars +2 CBKshakes +75gram skinka när jag bara inte kan hålla mig utan att bli grinig- vilket är ca 3 ggr/dag... (Kcal? ca 1000/dag) Har åter gått ner 2,7 kilo på 2 dagar *pusst* Så fort sökningarna är över (torsdag) för den här omgången kör jag i 5 veckor till inför nästa sökningsperiod då jag lär behöva pausa lite igen Kram på er alla!
  • Tokstolla
    Pentan skrev 2009-02-25 09:10:16 följande:
    Men oj vilken grej. Hur känns det nu?Hur tänker du lägga upp det sen efter dina 5 veckor?
    Vet inte om mitt största problem ligger i att jag nästintill är normalviktig numera (vilket jag endast var de 2 första åren, resterande 27? hahaha... jag minns att jag var 10 år första gången jag åt ersättningsmål i form av bars men jag var sååå hungrig ändå!), så kanske att kroppen bara strävar åt att vara tjock Jag ska iaf ge det där med ren kur en bra chans igen, här inne är det många som säger att kroppen kan svara bättre på andra gången man försöker så BRING IT ON! Men ack så plågsamt det är! OM det nu inte skulle fungera under 3 veckor och jag inte tappar åtminstone 5 kilo så får jag faktiskt byta taktik, men det återstår att se
  • Tokstolla

LOL! Efter mina 5 vekor? Ja, då äter jag nog som just nu. 2 bars, 2 soppor och ca 200 g skinka /dag. (Det är endast inför sökningarna i Stockholm) Sedan är det ren kur tills jag når min målvikt!

• knyjoy
    emersson skrev 2009-02-25 08:15:12 följande:
    Du får ett lycka till av mig med :) och välkommen hit igen, jag är heller inte i giftastankar men jag är med här ändå det är ju ett så roligt gäng här :)
    Det är verkligen ashärliga människor här :)
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!