Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Jasminaa: Hmm... Min mamma är Bosnisk(från Kosovo) och pappa Alban- KS, jag flyttade till en egen lägenhet när jag var 17 för 3,5 år sen, och bor en lång bit ifrån de - så jag tänker inte så mycket på att någon inte kommer vilja ha mig pga. mina sillikon bröst och sånt...men jag märker att mamma tänker på det -hon ville inte ens bäretta för min bror// så jag förstår hur du tänker/
(Lite dumt att din kille skäms över... ... ...men jag fattar "bosnisk")
...Men det är inte alls så, hoppas att det funkar mellan dig och din kille... och gör det inte det så är det inte hela värden, du är ung och så klart kommer du att träffa massor med trevliga och snälla killar.
Massor med Kramar
p.s. Du ska inte vara ledsen över såna saker, du måste samla allt kraft du har för du ska Op dig snart :) You go girl !!!
Hej
Jasminaa: Som jag förstod så vill du absolut ha de men /bryr dig vad andra kommer att tycka drf. skrev jag som jag skrev, men är du osäker så tycker jag oxå att du ska vänta ett tag. :)
Boobisar väntar på dig !!!
Shakynose: Idag pratade jag med min läkare Anders Nilsson från polarkliniken i Umeå och jag hade tydligen missförstått honom, de har alla strl. men de rekommenderar 250cc - 400cc/ så det var skönt att höra det så jag slipper åka till Landskrona sj :s
Vart ligger kliniken du op dig och vad fick du betala?
KRAMAR
shakynose och platt 88: jo jag börjar ju tveka lite är rädd att allt inte ska bli som det ska, men den risken får man ta har verkligen jättesmå bröst jämfört med min kropp det ser helt sjukt ut måste jag säga, vill inte ångra mig nu när det bara är en vecka kvar man får bara hoppas på att allt går bra.
platt88: tack för alla snälla ord, hur gammal är du nu då>?
Jasminaa: Fyller 21 i augusti :) / Jag tror ändå att det är normalt att tveka lite och vara nervös inför OP. Det är ändå en stor grej... Det kommer att gå bra /// ;)
Skickade ett mejl till läkaren-frågade honom om jag fick bestämma hur de skulle föra in implantaten (armhåll,bröstet eller under bröstet) eller är det de som bestämmer. Jag skulle nästan vilja ha den genom armhåll.
Hur ska du har det, har ni bestämt tillsammans eller var det de som sa hur de skulle göra?
Kram
platt88: Gud jag tror inte ens dom sa var snittet skulle ligga :O jag var bara där 30 min , hon kankse sa det jag minns inte men jag vet inte var jag fått det från men jag tror att jag ska få ha det under bröstet. Ja jag tycker att i armvecket är dte jättebra att ha för att det inte syns men infektions risken ökar om man har det där så jag vet inte, sen om det blir en ytterliggare operation som det säkert kommer vara när du behöver byta implantat så har jag hört att dom tar ut dom under bröstet så då kommer du ha två ärr ett i armhålan och ett under bröstet.
jag ska ha gelehallon runda..gör på citadellkliniken i landskrona dem jag hittat mest positivt om:)..
så då kostar de 38000.-..
shakynose: hoppas ärret inte syns så mycket, så du har gjort en bröstoperation kan du berätta lite hur det känns när gjorde du det implantat osv? skulle vara skönt att höra från någon som gjort det