Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Nej men en vanlig stav du köper är inte så mycket kortare, jag tycker tom att den är förstor för mig sitter inte tajt alls, ja det är vad jag hört att det är skadligt för käken sen så ramlar tänderna av tidigare, fast inte nu medan du e ung :D
Jasminaa: Får nog ta tag i mig själv och köpa en ny då, haha :D
Någon som har erfarenhet hur det känns när man vaknar ur narkosen? Känner man smärta precis när man vaknat?
Borde ju vara samma narkos som när jag gjorde en abort.
Jag har då aldrig mått så bra som jag gjorde då!!
Jag sövdes kl 8 och vaknade upp ca halv 12 på mitt rum, eller det är i alla fall först då jag har nåt minne. Det är möjligt att jag vaknade tidigare. Jag älskar att sövas och mår alltid jättebra efteråt. Visst gjorde det lite ont men det var ingen huggande smärta eller så utan mer tryckande och som träningsvärk i överkroppen. Jag hade svårt att ta mig upp och ner ur sängen de första timmarna men det gick bättre och bättre. Jag mådde även ganska illa vid hastiga rörelser p g a blodtrycksfall men det fick jag medicin mot som hjälpte direkt.
Garbo6: Jag som aldrig har blivit sövd! Men det var precis när du vaknade, tryckandet och träningsvärken? För sen hade du väl ondare? Jag brukar få blodtrycksfall, har för lågt blodtryck. Har du också det?
MulleNuh: När jag gjorde abort gjorde jag en medicinsk, och nu ångrar jag mig nästan att jag inte sövdes ner, vill veta hur det känns :D dessutom gjorde det riktigt ont när jag gjorde den medicinska..
Fanny: Ja det var så det kändes när jag vaknade. Sen fick jag ont av tortyr-behån och så brände det i brösten men det kom senare. Jag har oxå lågt blodtryck och då ska man tänka på att inte göra några hastiga rörelser. Jag höjde t ex huvudändan på sängen för snabbt när jag skulle sätta mig upp och äta, mådde jätteilla då men klarade mig från att använda spypåsen iaf :)
Garbo6: Det ENDA jag är rädd för är precis när jag vaknar, hur det ska kännas så, är så rädd att det är en extrem smärta. Resten klarar jag nog :) Åh jag som har så lätt för att må illa! Då måste man tänka sig för..
Fanny: Du kommer inte att känna extrem smärta när du vaknar, du är ganska bra bedövad då och sen får du smärtstillande med jämna mellanrum, det är bara att säga till.