Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Nu är det gjort och jag har jätte ont i muskeln och i ryggen och mina armar. mådde bra förut morfin
Fanny: Jag har oxå sett hans bilder på qvinna.info och tänkt samma sak som du. Tycker formen ofta är ganska konstig på "hans" bröst. Har inte sett några Michael-bröst så kan inte uttala mig om honom. Var skulle du annars kunna tänka dig att göra det?
Garbo6: Ja eller hur, och det är verkligen inte sånna bröst jag är ute efter! De jag skickade till dig du vet? Så vill jag ha. De han hade gjort så knäppt ut.. :S Nej men inte jag heller, har försökt hitta, men inte hittat nåt. Jag har verkligen ingen aning, har hört så bra om proforma, men calle verkar inte göra alls så som jag vill ha det! Men Michael kanske är bättre, väldigt svårt att säga om man inte sett några som han gjort. Men på citadellkliniken, där du gjorde, har jag hört både positivt och negativt. Men du är nöjd med Cosmo?
Jasminaa: Mådde du dåligt av morfinet? Ser det bra ut?? :)
Faanny: Nej inte vad jag vet morfinet gjorde så jag inte hade ont, nu har jag ju ont tar bara tabletter. dom blir större haha upp till hakan e dom typ. min sport bh e förliten borde köpt en större , men man vet ju inte den passade förut >:)
Jasminaa: Hehe, ser de stora ut? Är du i glad?:D
Nej jag är faktist inte glad har inte hunnit bli det, när smärtan lägger sig kan jag nog glädjas åt dom. någon som har ett tips hur man kommer upp ur sängen , jag måste be min mamma om hjälp men hon ska sova nu så hon kommer inte kunna hjälpa mig gå till toaletten på natten
Jasminaa: Ja men det blir ju så :) jag har nog ingen bra ide,men blir det inte lättare om du lägger dig på sidan, vrider på benen och försöker nå fötterna till golvet? eller om du typ lägger på rygg rak lång fast tvärsöver sängen,så liksom hasar du dig ned till knä på golvet, och sen ställer dig upp när du står på knä. jag och mina knäppa ideer :D
fannny: hahaha ja jag tror jag skippar iden nr 2 med knäna :P kan testa att lägga mig på sidan ovh föröska komma upp eller så kan jag pissa på mig :D det vore enklast haha. Blir inte du rädd när du hör att det gör ont, jag vet inte känns som om jag ångrar mej att jag gjorde det för det gör så ont men så känner nog de flesta antar jag
Fanny: Jag är jättenöjd med Cosmo men så har jag ju ingenting att jämföra med heller :) Lite kul att fundera på hur mina bröst hade sett ut om jag låtit nån annan kirurg fixa till dem. Ganska annorlunda antagligen :)