• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • platt88

Faanny: Sj är jag inte så duktig på att spara men när det gäller tuttar hehe... ju min mamma är jätte snäll hon vet hur jag känner för mina bröst..när jag var yngre hon sa alltid vänta de kommer att växa så vi har som väntat tillsammans ... Men det hände inte så mycket med brösten :S

Jag fyller 21 i augusti. Lycka till med att spara pengar jag tror faktiskt att du kommer att göra det och du kommer att op dig ganska fort.

Massor med Kramar ! :)

• Jasminaa

platt88: När va det du skulle opereras?

• Faanny

platt88: Men det är ju så svårt att spara pengar, eller hur? :p Men det är mycket lättare om man har jobb, annars blir det svårt! Har inte sagt något till min föräldrar, jag tror inte de skulle förstå. Eller jo, mamma kanske skulle det, men inte pappa. Samtidigt som jag vet att de kommer säga att jag gör som jag vill. De tycker nog mest att det är "onödigt"..

Det tror jag också :D Jag måste ju tro på mig själv. Bara man har kommit en bit på sparandet, så går det nog.

Inte långt kvar för dig nu! Massor med kramar :)

• Jasminaa

Faanny: Det går hur bra som helst, hade bara ont första dagen då jag kom hem, och nu e jag inne på tredje dagen känner bara att det spänner på brösten och det känns som träningsvärk när jag skrattar :D trodde smärtan skulle vara mycket värre men jag har klarat mej hur bra som helst spydde inte ens på op dagen, har inte mått illa. :)

• platt88

Jansminaa: Den tredje mars (12 dagar kvar-på en tisdag) vad roligt att höra att du mår bra :) jag har lätt för att må illa och spy /hoppas jag inte gör det :S NEM hur känns det med storleken just nu är de mycket svullna -sitter de där de ska ? hehe

Faanny: Om man väl börjat spara så går det ganska furt det hjälper om man har jobb så klart ,annars kommer det att ta lika lång tid som för mig :S:S:S Jag tycker att redan nu ska du börja prata med din mamma lite om att du inte nöjd med dina bröst och sånt (men nämn inte op för det skrämer föreldrar- det kan du ta sen när hon har förståt hur mycket detta betyder för dig). Så vem vet - du kanske får oxå hjälp av din mamma med pengar :).....

Kram :)

• platt88

Faanny: Hur gammal är du ? För jag visste att jag inte skulle få nå större bröst sen jag var 14, jag växte tidigt-idag är jag lika long som när jag var 15- slutade växa tidigt oxå.

• Jasminaa

platt88: oj men det är ju snart, det kommer gå bra :) Jag trodde med att jag skulle spy , men nej jag blev bara lite yr dom fick hjälpa mig att gå. Joo dom e svullna och hårda och sitter högt upp vill att dom åker ner men det tar sin tid så man får ha tålamod,

• Faanny

platt88: Jag och mamma pratade faktiskt lite om plastikirurgi häromdagen. Då var det hon som nämnde något om det. Vet att hon har lite komplex över sin mage (fött fyra barn). Har sett att hon sparat op. bilder från akademikliniken på datorn hemma. Så jag tror inte hon är så emot det! Men jag vet att pappa skrek rätt ut när mamma sa att hon ville förstora läpparna (man kan lägga in sånt som försvinner efter ett tag). Men jag ska försöka prata med henne lite :)

Jag är 18, fyller 19 i april. Jag har alltid vetat att jag inte skulle få så stora bröst, de växte nästan ingenting på flera år. Och ändå sen jag var 14 så har jag velat gjort det här, så det är inget jag kommit på över en dag. Men det är nu som jag har börjat ta det på allvar. Jag vet att jag aldrig skulle ångra mig! Kram

Jasminaa: Hade du riktigt ont då första dagen? Härligt att det gick över så snabbt ändå. Det säger alla, att det känns som träningsvärk. Då kanske man inte behöver oroa sig så mycket, jag som gör det över allt som gör minsta ont. Men jag gör heller två operationer än att ta en spruta :p haha.. Hur ser de ut än så länge? Är de lagomt stora?

• Jasminaa

Faanny: nej det gjorde inte så ont första dagen, samma dag som operationen var så hade jag ont i ryggen och längs med armarna, det va en jättekonstig känsla men den gick över efter några timmar. Du behöver inte vara orolig :) Det enda som är jobbigt är att min mage har blivit jättestor och hård, ser gravid ut. vet inte om det beror på medicinerna eller att jag inte bajsat på 4 dagar.

Svar på tråden Bröstförstoring 14