• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • Jasminaa

Faanny: Jo jag kollade på Garbo6's blogg och dom såg små ut tyckte jag :O jag vet inte om det beror på att hon har den där bh:n, Men nu blev jag osäker 375 tog hon dom ser små ut och jag ska ha 350 jag vill ha större

• Dixiet
    Jasminaa skrev 2009-01-29 22:35:48 följande:
    Dixiet, jag tror 450 hade räckt för dig det är risk att dom ser förstora ut man kommer glo på dom först sen dig och alla kommer börja döma dej för brösten första gången du träffar dem, bara du e medveten om det. Men endel vill ju ha jättestora jag kommer få C ungefär med 350 cc så du borde få DD eller E rätt stort kan bli jobbigt för ryggen.
    hmm..har fram till den 23 att bestämma mig, får ringa in för en konsultation till innan för nu börjar jag bli riktigt osäker på strleken..:/:/
  • Dixiet
    moche skrev 2009-01-30 19:57:30 följande:
    Nu låter det som att jag propagerar för enorma bröst haha och så är absolut inte fallet. Jag vill bara understryka det faktum att inga kroppar är lika så även om natashas 550 cc ser enorma ut på hennes minikropp så ser de antagligen helt proportionerliga ut på någon som är 175cm lång med ett breda bröstkorgsmått Rekommenderar starkt denna sida.www.plastikkirurgiforum.se
    har försökt bli medlem där men dem tar inte in nya medemmar just nu:(:(
  • Faanny

Jasminaa:
    Kolla bloggen igen. Hon visar dem utan bhn också. Då ser de större ut. Men om jag får säga vad jag tycker, så hade ju valt lite större. Dock är det svårt att se hur resultatet blir, de kommer ju forma till sig osv. Men större lär de väl inte bli på henne?

• moche
    Faanny skrev 2009-01-31 21:38:20 följande:
    Jasminaa: Kolla bloggen igen. Hon visar dem utan bhn också. Då ser de större ut. Men om jag får säga vad jag tycker, så hade ju valt lite större. Dock är det svårt att se hur resultatet blir, de kommer ju forma till sig osv. Men större lär de väl inte bli på henne?
    Har hon lagt implantaten under muskeln så kan demupplevas som större då muskeln "släpper" taget. I mitt fall så satt implantaten som klistrade högt uppe på bröstkorgen de första månaderna för att sedan successivt ramla ned i sin fick ju mer muskeln slutade krampa och slappna av,så i mitt fall så upplevde jag dem som aaaaaaningen större. Men som sagt, det är jätteindividuellt. Vid en framför muskeln placering ser du ju ganska så snart det beständiga resultatet.

Jag har lagt i 400 cc i mina rattar, kan lägga in några bilder i galleriet om någon vill kika.(påklädda dock )
  • MulleNuh

jag vill titta på nassar!!

moche skrev 2009-01-31 22:38:27 följande:
    Har hon lagt implantaten under muskeln så kan demupplevas som större då muskeln "släpper" taget. I mitt fall så satt implantaten som klistrade högt uppe på bröstkorgen de första månaderna för att sedan successivt ramla ned i sin fick ju mer muskeln slutade krampa och slappna av,så i mitt fall så upplevde jag dem som aaaaaaningen större. Men som sagt, det är jätteindividuellt. Vid en framför muskeln placering ser du ju ganska så snart det beständiga resultatet.Jag har lagt i 400 cc i mina rattar, kan lägga in några bilder i galleriet om någon vill kika.(påklädda dock )
  • Faanny

Moche: Ja men då förstår jag. men vad är "bäst", framför eller bakom? :) Jag vill kika! En fråga, vilke storlek hade du innn operationen?

• SunflowerA

Stackars Garbo, hon har så ont (läste hennes blogg nu). Är det många som hade jätteont i flera dagar?

• Jasminaa

Gud Jag vet inte vilken storlek jag ska ha?, Går det att ändra på operationsdagen eller har dem redan beställt storleken på implantatet så det inte går att ändra då?, Jag vet inte om jag ska ha 350 eller 400. Så svårt.

Doktorn sa till mej att man kan fylla koksalt implantaten 50 cc extra om man vill, men jag undrar om man nu gör det blir brösten hårdare sen eftersom man fyllt implantatet till max. och går dem då lättare sönder?

• Faanny

Jasminaa:
    Jag tycker du ska ta 400 :) hur ser dina börst ut nu i jämförelse med Garbos förebilder? Är de större eller mindre?

Svar på tråden Bröstförstoring 14