Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Faanny: Jo jag kollade på Garbo6's blogg och dom såg små ut tyckte jag :O jag vet inte om det beror på att hon har den där bh:n, Men nu blev jag osäker 375 tog hon dom ser små ut och jag ska ha 350 jag vill ha större
Jasminaa:
Kolla bloggen igen. Hon visar dem utan bhn också. Då ser de större ut. Men om jag får säga vad jag tycker, så hade ju valt lite större. Dock är det svårt att se hur resultatet blir, de kommer ju forma till sig osv. Men större lär de väl inte bli på henne?
jag vill titta på nassar!!
Moche: Ja men då förstår jag. men vad är "bäst", framför eller bakom? :) Jag vill kika! En fråga, vilke storlek hade du innn operationen?
Stackars Garbo, hon har så ont (läste hennes blogg nu). Är det många som hade jätteont i flera dagar?
Gud Jag vet inte vilken storlek jag ska ha?, Går det att ändra på operationsdagen eller har dem redan beställt storleken på implantatet så det inte går att ändra då?, Jag vet inte om jag ska ha 350 eller 400. Så svårt.
Doktorn sa till mej att man kan fylla koksalt implantaten 50 cc extra om man vill, men jag undrar om man nu gör det blir brösten hårdare sen eftersom man fyllt implantatet till max. och går dem då lättare sönder?
Jasminaa:
Jag tycker du ska ta 400 :) hur ser dina börst ut nu i jämförelse med Garbos förebilder? Är de större eller mindre?