• Joseefiine

Bröstförstoring 14

Börjar med en ny tråd...

• Svar på tråden Bröstförstoring 14
  • Jasminaa

Faanny: Svårt att säga eftersom vi har helt olika form på brösten, men jag skulle nog säga ätt mina e lite större, har lite mer fett i dom, jag har typ stor A kupa

• Faanny

Jasminaa:
    Ja okej, men jag tkr nog att du ska ta 400, det sägs ju att 50 försvinner.

• Jasminaa

Faanny: jag tar nog 350 endå vågar inte e rädd att få för stora

• Jasminaa

Min kille sa precis att om mina bröst blir fula efter operationen så lämnar han mig, vet inte hur jag ska ta det här riktigt, älskar han inte mej på riktigt då?

• Joseefiine

Jasminaa: Om han lämnar dig så är han ju dum i huvudet och då är det hans förlust. Hur kunde han säga så??? Usch.. jag är ganska glad att jag och min pojkvän har gjort slut för ca 2 månader sen för jag vill vara singel när jag ev. gör en bröstop. Jag vill att folk ska veta att det är mitt beslut.

• MulleNuh

Skojjar du??

Jasminaa skrev 2009-02-02 23:11:05 följande:
    Min kille sa precis att om mina bröst blir fula efter operationen så lämnar han mig, vet inte hur jag ska ta det här riktigt, älskar han inte mej på riktigt då?
  • MulleNuh

Om han sa så så NEJ, tyvärr. Då älskar han inte dig på riktigt!

• Pentan

Hej ska på konsultation för bröstförstoring och lyft på Akademikliniken i dag. Någon som har erfarenher från den kliniken?

• Jasminaa

Joseefiine och MulleNuh : Ja du ibland vill jag med vara singel, idag ringde han mej jättetidigt och försökte snacka men jag sa att jag skulle sova sen skriver han typ vakna älskling det e skola snart, och då skrev jag till honom att han inte älskar mej och att jag inte kan släppa det han sa igår, Han sa sen förlåt, att det va fel av honom att säga så men att han helst inte vill att jag opererar mej för han tycker silikonbröst ser fula ut.

Men är det bara jag som tycker att det finns få snygga naturligt stora bröst? oftast så står dom ut som strutar om dom e stora eller hänger dom ner, Iaf dom jag sett håller någon med mig?

• MulleNuh

Hmm.. Är han ung din kille??
    Jag personligen tycker det finns få opererade bröst som är fina! Det finns inget fulare än synbart opererade bröst!

Jasminaa skrev 2009-02-03 12:30:12 följande:
    Joseefiine och MulleNuh : Ja du ibland vill jag med vara singel, idag ringde han mej jättetidigt och försökte snacka men jag sa att jag skulle sova sen skriver han typ vakna älskling det e skola snart, och då skrev jag till honom att han inte älskar mej och att jag inte kan släppa det han sa igår, Han sa sen förlåt, att det va fel av honom att säga så men att han helst inte vill att jag opererar mej för han tycker silikonbröst ser fula ut.Men är det bara jag som tycker att det finns få snygga naturligt stora bröst? oftast så står dom ut som strutar om dom e stora eller hänger dom ner, Iaf dom jag sett håller någon med mig?
Svar på tråden Bröstförstoring 14