Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
MulleNuh: Jo han e 21 år, och vi har varit tillsammans i ett år, han är inte så mycket av en bröstkille mer rumpa, Så han har varit emot bröstförstoringen. Kankse men brösten som jag kollat på dom som ska lägga in ungefär så mycket som jag vill ha och dom som har ungefär samma bröstform från början som jag deras resultat blir fint tycker jag.
Jo jag vet ju inte hur du ser ut idag. Men man HAR en helt annan bild av sig själv och av hur kroppen "bör" se ut när man är yngre. Så är det..
Jag vill ev göra en operation nu, men detta för att jag har ammat 3 barn och mina bröst har totalt försvunnit. Jag är nästan 180 cm lång och jag gör det enbart för att få de rätta proportionerna.
Varför vill du göra detta? Helt ärligt??
MulleNuh: Jag har velat ha bröst sen jag var 13 år. Tycker det är så vacker med bröst, om jag träffar en tjej som har större bröst än mig själv kan jag inte sluta titta. Mår så dåligt av det speciellt när jag hör en tjej som är 14 år som säger att hon har små bröst , fast hon har större än mig. Alla mina vänner har typ C kupa och jag A kupa kul :D
Ja, men det är TYPISKT en åldersgrej du berättar! Och det är inget fel i det! Tror de allra flesta tonåringar och unga tjejer har komplex för något. Det hade jag också! MASSOR!
MulleNuh: Inte bara det utan min mamma har små bröst själv och jag ser på henne hur jobbigt det är, hon letar alltid efter Bh med vaddering och måste kolla formen jättenoga på dom så hennes bröst ser större ut, sen vill hon inte använda endel kläder eftersom hennes bröst ser små ut. Så vill jag inte ha det.
Nej alla gör ju som de vill själva så klart!
Jag tycker ändå att tjejer har lite för bråttom med detta.
Och jag tycker att kirurger är lite för snabba på att säga ja.
Jo kanske en del har bråttom men om man mår dåligt av det och har gjort det ett tag så tycker jag inte man ska vänta. Det är många som väntat förlänge och ångrar sej att dom inte gjort det tidigare.
Jo så är det absolut i många fall..
Jag ser bara till mig själv. Jag kunde INTE visa mig naken för någon. Jag mådde såååå dåligt och grät ofta för mina bröst när jag var ung. Men när jag fyllde typ 24 så var alla komplex som bortblåsta! Jag var snyggast i världen!!
Menar bara att det händer saker i ens hjärna när man växer upp..
Men jag dömer absolut ingen!!!
MulleNuh: Och nu ska du fixa dom :D eller? tänker du bara på det eller har du verkligen bestämt dej?
Nej jag tänker bara på det. Kroppen förändras drastiskt efter 2 barn!