Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Wiggy: du kan amma efter en bröstoperation, åtminstone påverkar det inte körtlarna när man har implantatet bakom muskeln. jag är osäker på hur det är med framförplaceringen men då ligger det ju oxå under körtlarna så det borde inte vara några problem då heller.
Garbo6: vad heter din blogg?
Jasminaa: bloggen heter minanyaboobies.blogg.se
Ondamamman: Du skrev att du fick 65E/F av 280cc. Vad hade du innan? :)
Jasminaa: Bättre att prata med vänner som förstår och har samma problem. Hon kommer ju säkerligen inte gå runt och snacka skit om det du sa iallafall. Nu är det inte så länge kvar till din tur! Är du nervös? :( Tycker synd om Garbo6 som kanske kommer tycka att hennes är förstora. Kollade på hennes blogg, och de såg verkligen inte förstora ut! Kollade du också?
Ondamamman: OJ! Jag trodde du skulle haft större innan. Hur kan de ha blivit så stora? För 280 cc är ju inte så mycket. De flesta tar ungefär 350 cc.
Ett tips är att kolla storleken med rispåsar innanför en sporttop. Detta ger dock inte ett exakt mått då det vid undermuskeln placering försvinner ungefär 50 cc. I mitt fall kändes brösten gjorda av rispåsar gigantiska men då dem väl satt på plats så gick jag snarare igenom " shit,varför gjorde jag inte större för fasen". Tilläggas bör kanske att jag har lagt in 400 cc i en cirkus 48 kilo tung 163 cm lång(kort?) kropp,relativt petite alltså och visst, jag har stora bröst,men absolut inte natasha peyre modellen.
Jag har för övrigt sett implantat på betydligt större storlekar som ser proportionerligt ut på somliga. Lås er absolut inte fast vid ett särskilt cc mått eller en viss storlek. Eexempelvis en naturlig D-kupa skiljer sig avsevärt ifrån ett silikonbröst i samma storlek. Oftast så upplevs ett naturligt bröst som både större och tyngre.
Så utgå ifrån era egna individuella kroppar och inget annat. En större kropp kan behöva lägga in så mycket som 600 cc för att uppnå en proportionerlig "c-kupa". Som sagt,förlita er på kirurgens omdöme.
Nu låter det som att jag propagerar för enorma bröst haha och så är absolut inte fallet. Jag vill bara understryka det faktum att inga kroppar är lika så även om natashas 550 cc ser enorma ut på hennes minikropp så ser de antagligen helt proportionerliga ut på någon som är 175cm lång med ett breda bröstkorgsmått
Rekommenderar starkt denna sida.
www.plastikkirurgiforum.se
Ondamamman:
Haha ja :) mer för pengarna i vilket fall. Jo, men jag har hört flera som säger samma sak. Jag känner en som har naturligt DD och dom är gigantiska, haha! Så det är ju väldigt svårt att säga. Jag skulle nog vilja ha en D :) Jag tänker - vad är värst, om de blir för små eller för stora? För små tror jag faktiskt..