Presentöppning..NÄR???
Hejsan
Undrar hur ni övriga tänker göra med presentöppningen.Ska ni öppna på festen? O när iså fall? Eller öppnar ni hemma dagen efter? Eller bjuder ni på lysning/brunch? Jag e kluven..Snälla svar
Hejsan
Undrar hur ni övriga tänker göra med presentöppningen.Ska ni öppna på festen? O när iså fall? Eller öppnar ni hemma dagen efter? Eller bjuder ni på lysning/brunch? Jag e kluven..Snälla svar
*puffar*
Vi har övernattning och tänkte då för de som vill ha presentöppningen efter frukost på söndagen.
Personligen tycker jag inte man ska göra det på festen för det blir lite segt. Samtidigt tycker jag det är trevligt att vara med vid öppningen.
Kan du inte ordna med kompis eller familj att man är hos dem dagen efter med fika och då ha öppning?
Nån mer??
Alla våra gäster ska sova över på slottet där vi ska ha det.
Dagen efter är det frukostbuffe med samma catering som på bröllopsdagen.
Vi äter frukost ihop med alla och har presentöppningen i samband med frukosten.
så, dagen efter alltså..
Personligen hatar jag presentöppningar när jag är gäst i stora sällskap. Jag tycker det är tråkigt och drar ner på tempot på en fest så det blir trist. Men detta gäller ju mest om man öppnar alla presenter på en gång.
Vi har tänkt att under festens gång ta ett paket i taget och leta upp dem som givit det och öppna tillsammans med dem och sedan ställa presnterna öppnade på ett bord så gästerna kan titta när de vill.
vi tänkte öppna presenterna hemma dagen efter med vår familj och kanske några vänner.
Jag tycker det låter lite omständigt o jaga rätt på folk som är på fest..Jag vill själv mingla,dansa. O jag gillar inte själv o sitta på en 1-2 timmar presentöppning o se hur brudparet ser så "förvånade" ut fast dom önskat sig sakerna innan..
Vi sover själva på ett hotell på bröllopsnatten sen är tanken att åka hem till våra barn o umgås med dom..ÄR JAG OMÖJLIG?
Vi kommer öppna presenterna dagen efter hemma i lugn och ro. Kommer även säga till toastmaster att säga att presentöppning inte kommer ska på festen så ingen väntar på det.
Åhh vad bra..Det tipset är taget..Låter bra..Tusen tack