Presentöppning..NÄR???
Hejsan
Undrar hur ni övriga tänker göra med presentöppningen.Ska ni öppna på festen? O när iså fall? Eller öppnar ni hemma dagen efter? Eller bjuder ni på lysning/brunch? Jag e kluven..Snälla svar
Hejsan
Undrar hur ni övriga tänker göra med presentöppningen.Ska ni öppna på festen? O när iså fall? Eller öppnar ni hemma dagen efter? Eller bjuder ni på lysning/brunch? Jag e kluven..Snälla svar
Vi har en hemsida.. där tänkte vi skriva det. Sen får våra toastmadems påminna om det under middagen. Men det är ju bara för de som vill
F A M E skrev 2009-02-01 23:29:25 följande:
Nä, det är det nog inte alla som har. 3 av de bröllop jag varit på har kört öppningen på festen eller dagen efter, ingen bra ide tycker jag. Alla andra bröllop har inte ens tagit upp frågan, utan gjort det själva dagen efter. Helt klart bäst ide om du frågar mig, men alla är vi ju olika... Själv kör vi själva dagen efter, hemma. Vill föräldrar och nära vänner vara med så får dom ju det såklart, men jag kommer inte bjuda in någon.
har varit på ett par bröllop med presentöppning
Snacka om partykiller!
1-2½ timme har det tagit och varit såååååååååååååå segt och tråkigt
Rekommenderar ingen att ha öppning på bröllopet efter de upplevelserna och ska man ändå ha det får det vara typ på ett kafferepsbröllop och ffa mkt välorganiserat - helst där ngn annan tar av pappren och skriver så det inte tar mer än 20-30 minuter
vi kommer ha lunch dagen efter hos mina föräldrar för närmaste familj + brudfölje, kan inte bjuda alla för det är där inte plats till, stora familjer ger ändå ca 30 pers!
Att öppna på festen är inget alternativ, tar allt för mkt tid. Man kan ju ha nån annan som öppnar och skriver ner, men vi vill öppna våra paket själva!
F A M E skrev 2009-02-02 10:24:25 följande:
Vi tänker nog öppna presenterna dagen efter då vi bjuder på brunch. Kommer även skriva det i ett infobrev som medföljer inbjudan.