Presentöppning..NÄR???
Hejsan
Undrar hur ni övriga tänker göra med presentöppningen.Ska ni öppna på festen? O när iså fall? Eller öppnar ni hemma dagen efter? Eller bjuder ni på lysning/brunch? Jag e kluven..Snälla svar
Hejsan
Undrar hur ni övriga tänker göra med presentöppningen.Ska ni öppna på festen? O när iså fall? Eller öppnar ni hemma dagen efter? Eller bjuder ni på lysning/brunch? Jag e kluven..Snälla svar
Vi tar det dagen efter, själva. ;)
Dagen efter. Tycker att det är jätte-segt och på gränsen till pinsamt med öppning under bröllopsfesten. Roligt, däremot, att få höra efteråt vad de fick för presenter.
Om presenterna öppnas under festen så var väldigt noga med att para ihop rätt kort med rätt paket. Det blir så tråkigt annars, att inte veta vad man fick av vem.
vi kommer nog att öppna dom dagen efter själva..
vi tog det själva dagen efter i lugn och ro
Vi önskar oss mestadels pengar så vi tar det också dagen efter ensamma.
Vi kommer öpnna dagen efter förmodligen i sällskap med närmsta familjen.
Vi kommer att öppna paketen (om vi får några) dagen efter vid brunch med de långväga gästerna.
Kram till alla
När vi kommer hem från resan antagligen... Eftersom vi åker direkt dagen efter
Mitt tips är att öppna hemma, dagen efter i lugn och ro.
Jag har varit på tidigare bröllop där dom öppnade under festen, ingen bra ide alls. Kanske kul för paret, och det är ju viktigast såklart, men gästerna skruvade på sig rejält av tristess.
Ett annat par öppnade dagen efter vid frukost där alla gäster var med, eftersom vi sov över. Inte heller någon bra ide.. Det tar sååå lång tid, gästerna applåderar lite artigt. Mer applåder åt 5 champagneflaskor än åt fasters broderade duk. Lite pinsam & tryckt stämning blev det...
Vi tänkte bjuda hem alla som vill dagen efter till brunch och presentöppning.. Vi har precis byggt altan hemma och grävt ner en pool i altanen, så det blir lite av ett poolparty dagen efter för de som vill komma.. Tror det kommer bli jätte trevligt, förutsatt att det är fint väder!