Hoppar in & säger hej Försöker läsa lite då & då, men den senaste tiden har det varit dåligt med även detta. Men tänker på er en massa ia alla fall
Men annars är allt bara bra!! Jobbet är verkligen skitkul just nu (Vänner - jag tjingsade på VD'n i onsdags då vi filmade ett intro med honom. Hur var det nu, hade du slutat här på firman när han började??! Grymt sympatisk person, speciellt jämfört med företrädaren...) & jag trivs suveränt med mitt nya utökade ansvarsområde. Så KUL att ha helhetsansvaret för "mina bitar" efter att min förra chef blev bortputtad i omorganistaionen före jul.
Känns helskumt att jag snart ska på två månaders mammaledighet igen... Vill liksom inte riktigt släppa det nu när jag väl kommit igång. Fast två månader (& eg är det inte ens det, en vecka mindre pga att ett av mina projekt går live första veckan i mars) vet man ju hur snabbt det går egentligen. Jaja, helt klart i-landsproblem egentligen!
På mäklarfronten så har vi ju bytt nu & det känns verkligen super med den nya. Sååå otroligt professionella. De tar lite mer i provision, men jag är övertygad om att det är värt det. Nu har ju marknaden lossnat ytterligare, så jag är tror absolut att det ska gå vägen nu.
...och nästa vecka ska vi på ngt som kallas tillvalssyn i nya huset! Sååå kul! Då lär köket vara på plats & vem vet, kanske även tapeter etc! Flytten närmar sig!
Vänner, tror att du undrade för ett tag sen om dagisplats - det finns ju inte en chans att få direkt i E (dit vi flyttar) & för några veckor sen när mannen pratade med kommun-tanten, så sa de att vi fått en plats i stadsdelen B intill från 1 april, de skulle skicka papper. Inga papper dök upp, så mannen ringde igen i förra veckan & fick beskedet att "Näe, där finns ingen plats till er" Men nu har vi fått en plats i stadsdelen Å istället & det blir säkert OK. Räknar med att få ny plats from aug, så då får vi köra en ny inskolning. Blir ju en omväg till jobbet, men vi är glada att vi överhuvudtaget får en plats...
Detta blev värsta egoinlägget - sorry...