• Piggelin1

Barnkarusellen snurrar vidare

haha, Ore - du är för rolig
    Jag lovar & svär att jag ska berätta när ev bröllopsplaner drar igång Det finns ju typ hur mkt expertis som helst här att fråga, det är väl nästan bara Koko & jag som lever i synd, av alla oss härinne?!
    ...och så dessutom en oäkting ovanpå det

Izzie, MrsB, Kängu med flera - har inte glömt er - ska inboxa länken med husbilderna! Lite bökigare än att maila, därav att jag inte kommit till skott...

• Piggelin1

Izzie, hittade din mailadress, så du har fått länken via mail nu!

• Piggelin1

Aaaaah, Lappis - underbart!! Täkte faktist på dig & Barcelona i morse, då jag läste om mässan därnere i tidningen. Minns att det var ett jättefinmt hotell ni skulle bo på - mmmm!
    Är det idag du åker eller framåt helgen?

Kängu & MSW - har inboxat er!

MrsB, vet inte vad det var för fel, men lyckades inte inboxa dig på din adress, försökte med flera olika varianter utam framgång. Om du skickar ett meddelande till mig först, så kan jag reply:a på det.

• Piggelin1

Ahh, kul att A'dam-tipsen kan komma till nytta, Lappis! Jag minns inte riktigt själv längre vad det var jag skrev - de senaste besöken i A'dam, då har det ju inte varit så mkt uteliv, eftersom brrosan numera är stadgad familjefar... För tio år sen då var vi ute nätterna igenom & låg halv/hel(?!)bakis om dagarna... MEN vad kul vi hade

Lappis - jag skickar till din yahoo, så kan jag brodera ut texten lite mer!

BS - kollar adressen & återkommer senare

• Piggelin1

Lappis, kul med partyväninnan, att ni kan sammanstråla i Barcelona!! Visst var det en tjej från Cannes-tiden? Extra kul, då jag kan tänka mig att ni inte ses så ofta!

• Piggelin1

Grodan - SKRIV! Inget är för trist att skriva om! Segling låter kul i mina öron tex!

• Piggelin1

Aha, Lappis - Komp-licerat som sagt! Men om hon är från Götet så bara måste hon ju vara attans trevlig

Igår var jag förresten ute & drack vin (Bistro Merlot för er med Gbg-koll) med två "mammakompisar". Första gången vi sågs utan barn, & riktigt riktigt kul med massor av gott tjejsnack! Jag passar på nu när jag är gräsänka Imorgon kväll kommer mannen & Amanda hem igen, så ikväll kommer en annan kompis över på lite mat. Mysigt att passa på!

• Piggelin1

Ooops, halvflaskor, det köpte vi nog bara ngn enstaka gång när jag ammade
    Däremot använder vi vacuumpumpen frekvent till våra helflaskor, om det blior ngt över!
    ganska frekvent de senaste månaderna, så har vi haft en väninna över ism att vi ätit middag, då är en flaska på tre ganska lagom

• Piggelin1

Lappis Kan tänka mig att din kära franska man inte har en susning om halvflaskors existens
    Ok att det finns hyfsat många varianter av halvflaskor numera, men inte tillräckligt många/roliga sorter, vi vill ju testa en massa nyheter hela tiden! Just det, Lappis, hör väl hemma i restråden, men vi drack Vila Santa i lördags - gott gott!! Köpte ett gäng flaskor, så nu ligger de i skrubben & gottar till sig! I nya huset har vi ett förrådsutrymme under trappan, kanske ska ha det som vinförråd när vi flyttat?!

• Piggelin1

Både mannen & jag är svåra vinfantaster Däremot så är öl- respektive spritkonsumtionen minimal, tror knappt att vi ens har ngn öl hemma. Sprit har vi alldeles för mkt av - ingen vill ju längre dricka drinkar när det är fest (& i ärlighetens namn inte jag så mkt heller, de senaste typ fyra åren har det verkligen avtagit).

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare