• Piggelin1

Barnkarusellen snurrar vidare

Koko - vad KUL att du också trivs så bra på jobbet! När är det dags för dig att gå hem igen (jag är för slö för att räkna ut det själv i huvudet...)?

Jag är helt klart kluven ang jobb och en ev nummer två. Vi vet ju iofs inte ens om vi VILL & ännu mindre KAN få till en nummer två ännu. Jobbet är så himla kul just nu & jag vill verkligen vara med & styra upp saker & ting nu när jag har möjligheten, dvs jobba ett tag. Samtidigt så fyllde jag 39 för några veckor sen, så vi kan ju knappast vänta alltför länge OM vi ska försöka ge oss på en till. För tillfället har vi sagt att vi ska hinna landa i nya huset innan vi tar ngt beslut åt ena eller andra hållet. ...och så var det ju det där med att vi tänkte gifta oss en vacker dag med - när tusan ska vi få in det?! Jaja, det är iofs ett i-landsproblem det med, vill man desperat få det gjort räcker det ju med rådhuset, men det var ju det där med att ordna fest också...

• Piggelin1

För lite fest vill vi ju ha när vi gifter oss! Fast ibland leker vi med tanken att rymma fältet & gifta oss utomlands ngnstans.

• Piggelin1

Missade du honom, Nenne?! Fast han var inte med så länge - han drog ju tilllbaka till Götet efter ngn timme eller så.

• Piggelin1

Hit med bubblet

Skååååååååål!!!!

• Piggelin1

EA, i så fall är vi nog mer inne på New York eller rivieran (har en kompis vars bror gifte sig i Svenska Kyrkan i en liten by strax utanför Nice), men tanken är ju densamma!

• Piggelin1

Oooops - låter tufft att gifta sig i hemlighet...

Näe, faktum är att vi nog innerst inne gärna vill ha en rejäl fest - vi gillar ju båda att ställa till kalas & då vill vi ju göra det om det är ett bröllop på G!

• Piggelin1

Nenne - men han var ju med när Telis & jag kom gående Jag vågar nog inte tala om för honom att du inte minns honom, då tror han att han är alldeles osynlig...

• Piggelin1

Nu fredagsfikas det här - på återseende

• Piggelin1

Hej igen!

Nenne - mannen är lika lång som jag, typ 171-172 cm, Så inte sådär jättelång Fast det är klart, du var väl ganska kort (minns jag rätt?), så då kanske han är lång i dina ögon
    Om ni kommer till Götet, kan du få chans att se honom igen!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare