• Mrs  B

Barnkarusellen snurrar vidare

Liten
    Majsvälling har varit ännu värre på mina barn, det det är ju så olika det där.

Tack!
    Dags att sätta igång. PUST!!!!!!!!

• Mrs  B

Vad ska man nu tänka på inför morgondagens intervjuer??????

Maken tyckte nämligen jag skulle skippa tentan idag och ägna mig åt morgondagen istället. Kanske en idé???

• Mrs  B

Hej hej

Snart bär det iväg för mig till två intervjuer.......är så nervös!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vet knappt vad jag ska göra för att få tiden att gå. ????

Håll gärna tummarna 12, men lite extra mycket 14.30.

EA
    Håller tummarna!!!!!!!!!!
    Ja det där med tapetskarvar är ju mindre roligt....
    Måste nog göra er ett besök sen och kolla in resultatet.
    Det stod förresten en lite notis om ditt företag i tidningen idag. Förändring på g?????
    Men kanske till det bättre....

Max är fri från sin feber, men har tyvärr börjar hosta, en sån där hosta som kommer långt ner i lungorna.
    Hoppas det försvinner snart!

• Mrs  B

piggis
    Skönt att lägenheten blev såld!!!
    Trist att att priset inte blev så högt, men tur ändå att ni blev av med den.

Telis
    Alpluft låter ju inte helt fel.....

Liten
    Krya på er!!!!!!!!!!!

• Mrs  B

Liten
    Javisst är jag bäst!!!!!

EA
    sidan A5

• Mrs  B

EA
    Perfekt, då kommer vi gärna.
    Snart är det ju dags för lite utflykter....

• Mrs  B

AM
    Till oss sa bvc att det var farligt om Malte skulle få vattenkoppor det första halvåret, så jag hade Max hemma jan-mitten av april då vattenkoppor gick på dagis när Malte föddes.

• Mrs  B

Liten
    När Malte var som sämst i höstas gjorde vi så. Alltså lät honom sova en timme, sen vätska, sova, vätska osv.

• Mrs  B

Har en gnällig Malte här så detta blir snabbt....

Intervju 1 gick fort (20 min) och de ville skriva kontrakt direkt, men jag bad om betänketid pga intervju 2.

Intervju 2 gick tvärt emot...
    Bra för min del men en massa lustiga frågor och lite sura miner från en annan lärare. Tyckte ändå att jag klarade mig bra. De ska återkomma innan kl 15 på måndag.

ALLTSÅ: på måndag kväll vet vi vilket jobb det blir eller om jag står utan (inget är ju 100% säkert)

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare