• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

Fullt tror jag de markerade med att datumet var rött...

• Lapinette

Men visst verkar det konstigt? Fullt fr o m den 21 juni till i mitten av augusti. Ska nog maila och höra.

• Fru E

Ja maila dem så slipper du fundera på om de har ledigt eller inte...kanske är ett populärt hotell över sommaren

• Telemarkgrrl

Lilton är jättemysigt men det går ju inte att jämföra med de andra hotellen, det är lite vandrarhemskänsla över det. Lite dyrt dock för den standarden men jättemysigt!

Mest prisvärt (av dom ställen jag har bott på i Göteborg) tycker jag att det där hotellet på båten nere i älven är. (Hjälp mig nu göteborgare vad heter det?! Inte barken utan det som ligger mer uppströms, båten heter/hette en gång Astoria tror jag.). Kanonutsikt (om man har rum ut mot vattnet), rent och fräscht och väldigt billigt.

Finaste rummet har vi haft på Park Aveny men där var frukostmatsalen urtrist. Men både Eggers och Grand Opera har vi varit bara nöjda med, både rum och frukost.

• Telemarkgrrl

Casa de Telis är ett fiiiiiiiint ställe det!

• Telemarkgrrl

Izzie, jag har inte fått andra förhållningsregler än att jag MÅSTE stretcha tre gånger om dagen.

• Telemarkgrrl

Muggles, jag glömde säga det häromdagen men SJÄLVKLART kan ni låna (dvs hyra billigt) en av våra gästlägenheter om det bara finns någon ledig när ni vill komma upp!

Vill ni komma hit i slutet av augusti, första hälften av september så kan ni få låna vår lägenhet alldeles gratis om ni lovar att vattna våra blommor.

• muggles

Telis: oooohhhh vi vågar nog inte låna er lgh - tänk om Moa råkar ha sönder ngt. Inte för att hon är vild men tänk om. Men vi funderar allvarligt på en Sthlm-resa i år.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare