• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

Har just lunchat med Telis & Frejis - det var trevligt!

Lappis: bra att hcg sjunkit ytterligare! Snart är du nollad!

Ore: IBM-datorer heter numera Lenovo (de har bytt namn). Stabila slagtåliga saker om än inte särskilt sexiga. Nu blir den IBM-anställde maken upprörd ...

Har egentligen inget annat att tillägga i datorfrågan. Tycker inwarehouse har en bra sida där man kan jämföra olika modeller.
    www.inwarehouse.se

• fru AM

Vet ni vad: jag är i princip alldeles säker på att jag också förlovade mig 24 februari (fast för 20 år sedan) med XXX:et!

Victoria & Daniel är såna härmisar!

• fru AM

Hallå!? Är det bara jag som är upphetsad över detta? Sitter ni andra med semmelkladdiga fingrar och mandelmassa i ögonbrynen och kan inte skriva ...? Ska man behöva byta tråd!????

• fru AM

Här berättar kungen, Silvia, Daniel & Victoria om dagens händelse (och det har inget med semlor att göra):

• fru AM

Blivande fru L skrev 2009-02-24 15:03:35 följande:

Oj, vilket ståhej det kommer att bli med det kungliga bröllopet!
    Skojaru´!? JAg är helt i extas redan!
  • fru AM

Fast - det är sant - jag har inte sett ringen än! Har ni?

• fru AM

FruL: Heter semla fralla då hos er? Är det Fralladagen idag?

• fru AM
    Ore skrev 2009-02-24 15:14:47 följande:
    Nejdå AM, du är inte ensam. Läste också precis att det var bekräftat. Men tydligen blir det inte bröllop förrän försommaren 2010??? Sååå lång brukar väl inte kungliga förlovningar vara?
    Med tanke på hur långt i förväg brudarna (förlåt: brudparen) här på BT planerar så låter det kanske rimligt. Kungen kanske hoppas på att någon riktigt prins på en vit springare ska hinna sladda förbi och enlevera henne om de väntar ett år ...
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare