• Piggelin1

Barnkarusellen snurrar vidare

koko, du var snabbare - såg att du skrev trädgårdstomte precis nu!

• Piggelin1

Ska nog köpa ett dussin eller så! Så blir vi garanterat gatans snackis

• Piggelin1

Nenne - det kommer att passa GRYMT ju!! Att jag inte kom på det själv!

• Piggelin1

Nenne - du är gaaaalen & så himla rolig Kollegorna undrar vad jag fnissar åt...

Hmmm, tror bestämt att jag ska VB:a alla era tips till mannen

• Piggelin1

På tal om Piggelingrönt, insåg just att fondtapeten vi har i vårt sovrum, den är ju piggelingrön i botten Utan att jag ens tänkt på det, tyckte bara att den var så himla snygg!
    http://www.designersguild.com/all-collections/florimund-wallpaper/angelique/apple/#

• Piggelin1

Nuuu fattade jag vad frullan menade .- jag läste slarvigt!
    Ajajajajaj...

Nenne - tangorabatten

• Piggelin1

Hmmm, Nenne - stege - jajamen, behövs absolut till alla våra gigantiska träd på vår lika gigantiska tomt!
    Just nu har vi varken träd, buskar eller gräsmatta (tror dock att det är på G inom ett par veckor, markarbetena pågår för fullt). Hmm, skorsten, vete tusan om vi har det heller, det är nog mer ngn slags ventilationsgrejor.
    Wow, vilken husägare med stenkoll jag är... NOT! Som kompisen längre ner på gatan kallade det: "Husboende light"

• Piggelin1

Grattis till dagens namnsdagsbarn förresten!!

• Piggelin1

Koko - gräsmattan bir inte alltför stor - ngn typ av handjagare blir det. Har inte koll exakt på kvadratmetrarna, men runt 400m2 & på den ytan är det ett hus, en carport, ett förråd, ett trädäck, en liten uteplats på andra sidan huset, lite buskar & så lite gräs på det - blir inte så himla mkt kvar gissar jag. Fast jämfört med brorsan i A'dam, så har vi en GIGANTISK tomt resp. gräsmatta. Deras "gräsmatta" är just samma size som en matta, typ två kvadratmeter & så stenlagt runtikring. Tog en bild i somras när vi var där - det såg så himla roligt ut, speciellt när brorsan körde med vattenspridaren på denna lilla fläcken Han tog nästan illa vid sig när jag hånade han gräsMATTA - men å´andra sidan har han inte bott i Sverige på snart tolv år, så han är väl rätt "hollandifierad" vid det här laget!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare