Page - Attans att jag missade dig, kom tillbaka! Har funderat massor på vad de kan ha menat sedan jag såg ditt inlägg igårkväll (var för trött för att svara då)... Eftersom även rekryteringsföretaget hade något att anmärka på är det ju något, precis som du säger, men jag har också svårt att sätta fingret på något. Kanske är det som nenne säger omständigheterna som gör att du beter dig annorlunda? För även jag tycker att du är en MYCKET sympatisk person. Du är ju inte den som tar mest plats bland okända, men det är ju knappast negativt. Kan det ha med fördomar att göra? Folk vill ju gärna få fördomar bekräftade, och du ser ju inte ut som en sockersöt tjej-tjej direkt (missförstå mig inte nu, jag tycker inte du är någon ytterlighet utan snygg och stilig!).
Hur tar du i hand (kommer inte ihåg)? Ett slappt handslag kan ge ett dåligt intryck. Ang stirrandet fattar jag inte, inget jag har tänkt på, men kanske är det något du gör när du koncentrerar dig mycket på vad den du pratar med säger?
Kram till Vickan, jobbigt, men skönt att det är över ändå. Nu får hon sova gott.
BS - Blä för förkylningar, jag hostar också fortfarande, men inte så mycket att det är jobbigt.
Mrs B - Hoppas på inte svinkoppor (vore ju för konstigt om två i tråden drabbas av något jag knappt hört talas om tidigare?!), utan något som har med mat att göra som AM föreslog.
AM - Lycka till idag!!
Nenne - Lycka till idag!!
gosnosen - Hej! Snällt av dig att uppdatera oss, jättetråkigt att det går så lååångsamt!!! Kram!
kängu - Heja dig och uppsatsen!
Sen har jag glömt vad jag skulle kommentera mer...
Mitt egobidrag är att jag är gräsänka den här veckan, HUA, säger jag bara!!! Men jag har bestämt mig för att njuta av all egentid i stället för att gräva ner mig i saknad och än så länge går det bra faktiskt!
Kram på er allihop!!