• _koko_

Barnkarusellen snurrar vidare

Liten - Det står att den bör drickas upp inom 3 dagar från öppnandet och det hade gått 3½ dagar... Det var lite sting i den, men inget som jag tänkte så mycket på förrän jag blev dålig.

Jag vill osså ha en förlovningsdag.

• _koko_

nenne - Det var konstigt tycker jag, blödningen är ju som telis skriver ett tecken på att man är nedreglerad! Att du gör vul hemma isf för på kliniken är dock inget konstigt, så brukar det vara när man inte bor i närheten av kliniken.

Japp, det har kommit ut i båda ändar så att säga, och jag har fortfarande magknip och lite illamående. Har läst om problem med hållbarheten hos Brämhults, så jag borde kanske varit lite mer uppmärksam men jag tyckte inte en halv dag borde varit något problem eftersom bäst före inte hade passerats. Drack nämligen samma juice igårmorse utan att få problem!

• _koko_

Shit, jag blir ju nostalgisk av allt ivf-prat...

Tack för omtanken, alla! Det måste vara juicen, för när jag började må illa luktade jag på den och kände då att den luktade lite jäst. Och i övrigt åt jag inget konstigt alls.

kängu - Jag har precis beställt gravidbyxor (ett par jeans och ett par vanliga byxor) från Ellos, hör och häpna! Vet dock inte om de är något att ha ännu eftersom jag inte fått dem. Letade runt på nätet eftersom inga butiker (utom möjligen Formes i Sthlm, men de är snordyra), har byxor med tillräckligt långa ben till mig. Hittade ett par snygga på PoP, men de som var lagom vida i benen var för tajta i resåren upptill?!

Frejis - Så roligt att du också gillar honom! Så skumt ställe men så bra läkare & BM.

Nu ska jag hämta ett par knäckebröd till, de två första verkar ha gått bra...

• _koko_

Frejis - Aha, har Formesstängt? Var ju rätt längesen jag var där... Var på väg dit häromveckan, men mötte en gammal klasskompis på vägen och hann inte. Lika bra kanske då.
    Och jag håller med om stylingen, tänkte mest på "väntrummet" och varningstexten på toaletten om hur viktigt det är att låsa dörren så inte knarkare kan ta sig in... Typ.

BS - Jo, hade jag varit magsjuk hade det nog hållit i sig lite mer, jag känner mig lite för pigg för att det ska vara det.

AM - Har hållit i ECO Queen några gånger, men inte köpt den. Köper över huvud taget väldigt sällan tidningar, bara om jag missat en pendel när de går sällan eller som i helgen, fikar ensam.

• _koko_

Åh, tinga, du låter så mycket gladare nu! Hoppas ni får en underbar resa!!! Kram!

Ore - Ja, kanske hade jag känt konstig smak/lukt om jag inte varit förkyld?

• _koko_

Page - Det är fruLlan som är glutenintolerant. Det finns glutenfria mjölmixar från finax tror jag som ska gå bra att baka på. I "mjölkpaket".

• _koko_

God förmiddag. Det är misär i förorten. Skitförkyld idag, snuvan tillbaka och har hostat hela natten. Tänk om jag hade orkat ta hostmedicinen direkt när det började, för när jag väl samlade krafter och hällde upp en kopp hjälpte det faktiskt...

Kram till vickan.

Frejis - Jag hade Kate på stora UL och var som jag skrivit tidigare inte nöjd. Tyckte hon var opersonlig och stel, men mest problem hade jag ju egentligen med utrustningen, och den ändras ju inte beroende på BM!

AM - Knepigt med förlossningsrädsla (för så tolkar jag det). Jag får också lite panik när jag tänker på förlossningen, men jag hoppas att det bara beror på att det är för tidigt att böra tänka på det nu. Jag hade ju desstutom en drömförlossning med Conny och inget att vara rädd för!

Hej cicci! Definitivt dags för en vårbrunch! Fast frågan är om jag någonsin kommer att bli frisk och kunna vara med.
    Jobbigt med magsjuka, tro mig, jag vet!! Får fortfarande lite magknip när jag vrider mig, tarmarna verkar rätt irriterade...

Stora kramar till FruLlan också även om du inte skrivit på ett tag, önskar jag kunde trolla bort dina negativa tankar. Allihop. Puss, vännen!

• _koko_

Cicci - Funderar lite på det där med BB på DS. När hamnar man på bb egentligen? Vi kördes ju direkt till patienthotellet efter att jag hade duschat, och där lär de ju inte kicka ut mannen?!

• _koko_

Liten - Jag sa samma sak till AM när hon blivit matförgiftad för ett par månader sedan men man känner faktiskt skillnad. När jag varit magsjuk (två gånger den här vintern), har jag varit skakig i kroppen flera dagar efteråt, den här gången inte alls. Plus att jag direkt kunde börja äta som vanligt efter att allt kommit ut.

Skriver in 9-10 maj i kalendern.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare