God förmiddag. Det är misär i förorten. Skitförkyld idag, snuvan tillbaka och har hostat hela natten. Tänk om jag hade orkat ta hostmedicinen direkt när det började, för när jag väl samlade krafter och hällde upp en kopp hjälpte det faktiskt...
Kram till vickan.
Frejis - Jag hade Kate på stora UL och var som jag skrivit tidigare inte nöjd. Tyckte hon var opersonlig och stel, men mest problem hade jag ju egentligen med utrustningen, och den ändras ju inte beroende på BM!
AM - Knepigt med förlossningsrädsla (för så tolkar jag det). Jag får också lite panik när jag tänker på förlossningen, men jag hoppas att det bara beror på att det är för tidigt att böra tänka på det nu. Jag hade ju desstutom en drömförlossning med Conny och inget att vara rädd för!
Hej cicci! Definitivt dags för en vårbrunch! Fast frågan är om jag någonsin kommer att bli frisk och kunna vara med.
Jobbigt med magsjuka, tro mig, jag vet!! Får fortfarande lite magknip när jag vrider mig, tarmarna verkar rätt irriterade...
Stora kramar till FruLlan också även om du inte skrivit på ett tag, önskar jag kunde trolla bort dina negativa tankar. Allihop. Puss, vännen!