Fem imorse vaknade Iris och ställde sig upp i sängen och hoppade och hojtade att hon ville att mamma skulle läsa och att hon ville komma över till mammas säng för läsandet. Det är ju mitt i natten sade jag åt henne, vi måste sova nu, och så fick hon en vällingflaska, då somnade hon om och sov till halv åtta så hon måste verkligen varit riktigt trött.
Liten, hostan börjar ge sig för oss båda men är inte borta. Hon får välling på natten fortfarande men eftersom hon inte äter mer än på dagis så har hon börjat minska i vikt som det är så vi tar det senare.
Muggles, har fått remiss till dietist men har inte fått tid än.
Tinga, Iris får man inte heller mata och har inte fått på länge och äta själv tex med sked är det först nu som hon börjar klara av så det är inte mycket mat som slinker ner här. Hon tycker att det är roligt att gegga med händerna i maten men stoppar sällan något i munnen, det enda man vet säkert att det går ner är vällingflaskan. Fast på dagis äter hon visst som tur är.
Cicci, vilken tur att jag kan få Budapest-tips från dig, det ska jag dra nytta av framöver och Snigeln har varit där också, tack för länken.