Barnkarusellen snurrar vidare
Jag fick förresten ett halleluja moment när jag läste Aftonbladet idag, vem hade kunnat tro det?! Jag hittade en artikel om ryggvärk som stämde in på mig så på pricken att jag nästan blev tårögd.
Jag fick förresten ett halleluja moment när jag läste Aftonbladet idag, vem hade kunnat tro det?! Jag hittade en artikel om ryggvärk som stämde in på mig så på pricken att jag nästan blev tårögd.
Ja, just det ja, jag tonar håret hemma ibland och brukar faktiskt bli mer nöjd än när jag gör det på salong.
Nej, tyvärr inga snabba och enkla lösningar. Tvärtom så står det: "Vid rygginsufficiens finns inga genvägar till förbättring och det måste patienten klart informeras om! Annars blir del lätt en jakt på andra metoder som smärtstillande tabletter, akupunktur, sträck- och apparatbehandling. De är alternativ som sällan har bestående effekt och som ibland till och med kan förvärra tillståndet."
Den enda lösningen som finns är träning, träning och träning.
Jo, det går säkert att lösa. Jag måste bara hitta en bra sjukgymnast som kan hjälpa mig med träningen. Jag har ju tränat som en igel sen i somras och det blir bara sämre och sämre så uppenbarligen gör jag något fel.
Jo, men självklart är det bra med träning och det är ju mycket bättre att kunna träna sig frisk än att behöva opereras eller äta medicin. Det är bara så frustrerande när jag verkligen har lagt ner min själ i det och det har ändå inte hjälpt. Som jag sa så beror det antagligen på att jag inte har gjort det rätt men det blir ju inte mindre frustrerande bara för att det är mitt eget fel.
Nej, nog pratat om mig och min j-a rygg.
Vad kul med flytten, Piggelin!!
Liten, nej, dom hjälper inte till med det utan man får själv ringa runt. Har inte hittat någon än som har tid före påsk men jag letar vidare.
Om toningen, ja man lär sig vartefter. Jag vet till exempel av erfarenhet att jag inte kan ta någon nyans som har minsta lilla rött i sig för det blir knallrött på mig.
Piggelin1 skrev 2009-03-30 14:53:36 följande: