Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen snurrar vidare

Det kanske gällde "gammalt" kokt ris? Man ska ju helst inte spara kokt ris i kylskåpet egentligen, det är kanske extra viktigt när det gäller barn?

• Telemarkgrrl

Jag håller med, konjaken sätter bara piff på det hela utan att smaka sprit. Vi har haft halloncoulis till.

• Telemarkgrrl

Liten, såna där kakor där det är som sockerkaksbotten?! Åååååh, mina favviskakor!!

• Telemarkgrrl

Hej hallå!

Jag håller tummarna för EA, FruL, BS, Livia et al för att slemmet fortsätter, kön är kort, undersökningen går bra, febern försvinner osv!

Själv har jag inte så mycket att komma med. Annat än att jag var hos gynekologen häromdagen och det är bara en cysta och den har inte växt utan snarare blivit några millimeter mindre. Och cellprovet var helt normalt. Tjohooo!

Nu snöar det lite försynt i Stockholm igen trots att löpsedeln imorse sa "Nu kommer våren. Äntligen!".

• Telemarkgrrl

Nenne, precis såna nattsvettningar hade jag när jag hade njurbäcksbotteninflammation. Fick gå upp och byta nattlinne på nätterna. Hemskt jobbigt och otäckt att vakna så! Hoppas att dom kommer på vad det är!

Och vad läskigt med hjärnhinneinflammation, hoppas verkligen att han blir frisk snart och inte får några men!

• Telemarkgrrl

nenne, mja, har du haft det så länge som femton år så är det nog inte just njurbäcksbotteninflammation. Men då är det säkert inte cancer heller! Hoppas att det är ett litet lättåtgärdat problem, det är så himla irriterande när dom inte hittat något fel alls.

• Telemarkgrrl

Lappis, jag hade inte ont alls, jag mådde "bara" väldigt illa och kände mig väldigt sjuk i allmänhet så det finns alla varianter av njurbäckeninflammation.

• Telemarkgrrl

Lappis, nej tyvärr inte skulle jag vilja säga. Om jag hade fått ont hade jag gått till läkaren långt tidigare än jag gjorde. Det gjorde underverk för vikten men det är ju dåligt för njurarna att gå med det så länge.

• Telemarkgrrl
    nennesjuttioåtta skrev 2009-02-27 09:52:49 följande:
    LappisGud vad härligt med ett plus i tråden men förstår att du känner dig lite ledsen. Men du är nära nu, och har ju FET *precis nu kom jag på att det är sånt här som jag själv inte ville höra* ...GAK! KRAAAAAmM
    Hahahaha, snacka om att kasta sten i eget glashus.
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare