Barnkarusellen snurrar vidare
September: Enligt Anna Wahlgren så ska små barn äta själva (har aldrig riktigt litat på henne dock ). Testa att ge lilla tjejen en sked (och plasta in omgivningen). Det kan ju hända att det är det hon vill!
September: Enligt Anna Wahlgren så ska små barn äta själva (har aldrig riktigt litat på henne dock ). Testa att ge lilla tjejen en sked (och plasta in omgivningen). Det kan ju hända att det är det hon vill!
Liten med Mindre skrev 2009-03-03 10:59:40 följande:
Liten: Det var i den trädgården vi hade vår bröllopsfest!
Det är verkligen ett jättefint ställe ... Så synd att de måste sälja det!
Dukningen kan säkert ingå om jag känner ägarinnan rätt KAnske även hästarna till rätt pris ... Kanske något för Frullan!?
Listan:
A.M.: Livia - november 2006, Sonen - juli 1997
BS: Iris - Juni 2007
Cicci: Victor - Juni 2007
Mugglan: Moa - Augusti 2007
Frullan: Borren - September 2007
Piggelin: Amanda - November 2007
Koko: Conny - Januari 2008
MrsB: Malte - Januari 2008
Liten: Mindre - januari 2008
September: Lilla tjejen - juni 2008
MSW: Sonen A -augusti 2008
Omsan: grattis till jobbet!
Nenne: bra att de hittade järnvärdet! Som kanske hör ihop med svettningarna?! Tänk om det hela är en anledning till att barnverkstaden inte funkat hittills. Intressant! Kroppen är verkligen en förunderlig apparat.
Telis:
Frullan: Kram!
Lappis: Förstår vad du säger precis! Låter klokt. (Även om jag tror att det kommer funka för er snart)
Nenne: när ska du tillbaks till doktorn? Läste just på en sajt att B12 brist (som din mamma har?) kan leda till höga järnvärden ...
Frullan: Det var en Babytravel Jogger duo som Cicci köpte. Vi kollade på en sån i helgen. Den kostar 5000 + 1000kr för ligginsats och finns spå Babyproffsen (deras eget märke vad jag förstår) Det är en vagn där barnen åker bredvid varandra. Har man plats för den så verkar den bättre än P&T. Vi kollade in P&T i helgen också men jag tycker den verkar omysig för bebisen - ligga där på undervåningen i en sportväska ...
Vi ska försöka se hur vi klarar oss på de vagnar vi har + ståbräda + bärsele.
Men PCOS har väl en massa andra symptom som du INTE har! Övervikt över 25 BMI ... Kraftig kroppsbehåring (det döljer du i så fall väl - frånsett dina lååånga ögonfransar då)