• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

Till saken hör att jag brukar göra slut efter 7 år ... Det har hänt i två tidigare förhålanden ... Så 7-årskrisen är en realitet för mig.

Nåväl - det finna viktigare saker att fundera på: EA:s symptom t ex, olika tapetval, att Telis inte blir sjuk, vad jag ska ha på mig på kvällens cocktailparty, hur tuff Livia kommer vara mot barnvakten osv ...
    Trevlig helg alla!

• fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-06 16:01:16 följande:
    cocktailparty! Åh shit det har jag ALDRIG varit på. Äger inte ens en sån där "lilla svarta" Fy fan vilket jävla oglamoröst liv jag lever.
    Och i min "stora svarta" ser jag nu ut ett svart mumintroll.

Nenne: lovar att bjuda dig på cocktailparty någon gång! Tråden är mitt vittne
  • fru AM

ser jag nu ut SOM ett svart mumintroll skulle det ju vara

• fru AM

Angående stolsfärg Nenne så säger jag som lappis - har bara målat m vattenbaserat. Har efter eftermiddagens sängmålande insett att jag hatar att måla saker med spjälor på. Släta stora ytor ok ...

• fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-06 16:05:54 följande:
    Tack gärna, men jag vet inte hur man för sig. *petar näsan och kissar i yuccapalmen*
    Det blir ju toppen! Då kommer du matcha makens bästis perfekt. Han är ständigt och jämt på cocktailparties och uppför sig sådär hela tiden. Och folk tycker han är charmig. Så det går också!
  • fru AM

Lappis: Trist med ont. Bädda ner dig och ät&drick något gott ... Kram!

• fru AM

När jag målade sängen idag hade jag vilda fantasier om att ringa någon målarfirma och be dem sprutlackera skiten istället. DET är faktiskt en lösning!!!

• fru AM

Nenne: allvarligt talat så tror jag att du skulle vara en perfekt gäst även på cocktailparty!

• fru AM

Nej jag vet - det är dyrt med sprutlackering ... Finns det inte någon sprutlackeringsskola där de utför elevbehandlingar (som med massageskolor o dyl)? Det behöver ju inte bli perfekt - bara man slipper det där rinnet och irritationen att missa sidor hela tiden!

• fru AM
    Telemarkgrrl skrev 2009-03-06 16:14:39 följande:
    AM, jag har heller aldrig varit på cocktailparty. *nudge, nudge*
    Haha - det tror jag inte på. Men du får också komma! Har du börjat pimpla whisky än?
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare