• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

Man skaffar ett paypal-konto och sen kommer den stooora utmaningen: VÄNTA!

Jag köpte en latte-hållare till barnvagnen påebay - men eftersom leveransen tog minst en månad (från Hong Kong i detta fall) så hade jag glömt av alltihop när jag fick ett skumt paket i brevlådan. Trodde helt allvarligt - en kort stund - att det var en bomb ...

• fru AM

Frullan: kan nada om espressomaskiner tyvärr. Har en sån där manuell kaffepress och det blir jättegott kaffe tycker jag ...

50 minuter till jobbet är det många av mina kompisar som har - de som bor söder om stan och jobbar norr om, eller tvärtom. Kul att du fått jobb, Mrs B!!!

• fru AM

Duktigt Cicci! Visste inte ens att det fanns en English Shop!

• fru AM

Men jag är ju aldrig på Sööööder!

nennesjuttioåtta skrev 2009-03-11 14:18:32 följande:
    fru AM skrev 2009-03-11 14:16:02 följande:AmHA, det visste ju t o m jag! Där har jag handlat flera gånger när jag bodde i pizzahålan, bl a en klocka med Wallace& Gromit som jag fick byta 3 ggr men den fungerade aldrig....
  • fru AM

Fast jag ska faktiskt dit och äta lunch imorgon! Rättelse: jag är väldigt sällan på Söööder.

• fru AM

Och när jag och maken smög runt som värst hängde vi på Söööder hela tiden. För där träffade vi inte på någon vi kände.

• fru AM
    FruCicci skrev 2009-03-11 14:34:03 följande:
    Am vart fyndade du vinter jackan till Hector?
    Helt oflashigt: på HM! 98:- Brunrutig
    Plus några ljusblårandiga omlottbodies i stl 56. Känns helt overkligt och absurt - men om en dryg månad är han här och kräver kläder!
  • fru AM
    sweetstreet skrev 2009-03-11 14:37:01 följande:
    AM,haha bra att bilderna kom fram!Och som sagt, jag är inte särskilt pryd alls faktiskt. Mer omtanke om ANDRA som ska slippa skrämmas av mitt underrede... För jag är ju inte så pimpad som många andra... !
    Men din man hade en viss poäng: "Känner du den här tjejen!?" Hahaha Han skulle bara veta vilka detaljer vi delger varann.

Hursomhelst - bilden är raderad & finns inte längre åtkomlig för mig. Hälsa honom det + att ditt fina ärr gjorde mig glad!
  • fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-11 14:46:03 följande:
    Sweetstreetdu vet ju hur Am snackar, men jag vet att hon har den bilden som skrivbordsbakgrund på datorn... TOKBUSKE!
    NÄ - som SKÄRMSLÄCKARE!
  • fru AM

Ja hur lockar vi fram smygläsare? "Mejla bilder av era tokbuskar till oss så får ni äta brunch med oss!" ???

Kan det funka?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare