• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

nennesjuttioåtta skrev 2009-03-13 10:38:55 följande:
    AMTja, kanske det! Husdjur JAAAAAA jäklarr vad det ska klemas bort här! Myspys!!! Men bara om de har hår, inte fler än 4 ben och tycker om att bli kliad och vill gosa tillbaka.TingaBra idé!
    Så du kan tänka dig en delvis amputerad kelig fågelspindel? Ska komma ihåg det nästa gång jag går till djuraffären!
  • fru AM

Spindlar tycker jag inte är läskiga - däremot ORMAR. Jättekonstigt - jag har ju inte direkt snoppfobi så jag förstår inte var det kommer ifrån.

Tycker det är så fruktansvärt läskigt hur de rör sig helt oberäkneligt (ormarna alltså - snopparna är ganska förutsägbara )

• fru AM

mugglan: uäääk - och jag som precis ska gå o äta sushi!

MSW: kram tillbaka - hallen hälsar och niger

• fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-13 11:18:28 följande:
    MugglesPWAAHAHAHAHHA!!!!! Min systerson (han med hjärnhinneinflammationen) kom till dagis förra veckan och ropade: "Jag lever, jag kan GÅ!"
    Halleluja-moment. Faktiskt. På riktigt! Och väldigt gulligt!
  • fru AM

Nu lunch. Om jag kan få ner ngt efter mugglans fredagsmeny. (Det var inte Moa som kinkar med maten?)
    See ya!

• fru AM
    Ore skrev 2009-03-13 12:52:05 följande:
    Är med på fredagsdisco, och undrar om jag helt missat champagnen i AM:s hall???
    Vi kan korka upp fler flaskor! Men nu får vi samsas med målaren som målar fönsterkarmar ...
  • fru AM
    Ore skrev 2009-03-13 13:05:53 följande:
    Ahh, bra... Det är lugnt med målaren, han kanske har några bra tips att bjuda på till mitt husbygge???
    Pratar du ungerska?
  • fru AM
    muggles skrev 2009-03-13 13:08:27 följande:
    Märks det att jag har ÄL?
    Om du tänder på vår målare så måste du ha ÄL, inte ha varit nära en man på ett par år och dessutom knappt ha ledsyn. Men han är duktig!
  • fru AM

JAg gillar inte nyckelpigor. De bits och bajsar alltid på mig.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare