• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

MSW- Jag vet faktiskt inte, har ingen våg och har inte vägt mig hos BM sen inskrivningen. Tror jag ska tvinga maken att köpa en våg på hemvägen idag... känns bra att kunna hålla lite koll!!

Heja Mrs B!!!!!

• kängu

Spännande MrsB!!!

Lappis, hoppas att magontet ger med sig.

Ser att jag missat lite roliga diskussioner här på eftermiddagen

Nu tar jag fredag i sällskap med ett glas mousserande alkoholfritt
    Ha en fin helg alla!

Jag kikar in om inte förr så på söndag för att se hur det gått för EA!

• kängu

Kikar in för att se om EA testat.... TESTA!!

Duktigt med gästrummet! Jag sitter på soffan medans maken min målar ett skåp.

• kängu

Neeeej EA Fy vad tråkigt, och konstigt!! Tycker också du ska boka en tid hos gyn!!

• kängu

Härligt med Dubai Cicci! Känner du folk där?

Hoppas tentaproblemet löste sig MrsB!

Skickar kramar och tankar till EA!

• kängu

Koko, det är jobbigt när man känner så. Jag har såna dagar nu också då lilleman inte sparkar så mycket t.ex., då glömmer jag nästan bort att jag är gravid. För mig (eftersom jag inte mådde illa och så) så hade jag den där känslan typ de första 15 veckorna... kändes som att jag lurade folk att jag var gravid.

Cicci, det låter härligt med Dubai och blir ju billigt för er två när ni har folk att bo hos! Mysigt att komma iväg själv med Victor också!

Muggles, låter som du haft härlig helg i fjällen trots knäpp chef & kollega.

• kängu

MSW- Nejdå jag smiter från pluggandet som vanligt

MrsB- Spännande med besked från intervjun!! Tråkig inställning de har på dagiset, du har ju rätt till dagisplats... Man kan ju verkligen tycka att de kunde vara lite flexibla & att det borde vara skönt att inte behöva skola in alla ungar samtidigt i augusti...

• kängu

Jag sitter och funderar på hur jag och maken ska pussla med föräldraledighet, samt har lite ångest över att jag inte ska få jobb när det blir dags... Jag vet, lite tidigt att tänka på det, men ekonomiskt sett så vore det bra om jag började jobba rel. tidigt. Eftersom jag pluggat får jag ut minimini från FK, tror det blir ca 4000 kr i månaden... *jippie* Nog för att vi klarar oss ändå men det blir ju inte superfett.

• kängu

Sexat i garderoben Nenne? Det låter intressant

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare