Barnkarusellen snurrar vidare
Det är helt sjukt det med flickan i Brasilien!!! Blev så jävla förbannad när jag läste om det
Stackars alla er som är sjuka, krya på er!!
Det är helt sjukt det med flickan i Brasilien!!! Blev så jävla förbannad när jag läste om det
Stackars alla er som är sjuka, krya på er!!
Spritapparat i nätmaterial?? *kliar mig i huvudet*
Inga vårkänslor alls i Gbg idag... bara en mulen himmel. (och en småsur Kängu som inte får mycket gjort )
Härligt jobbat MrsB!!!! *fanfar*
Skönt att komma ut och jobba igen!!
Jag är också intresserad av hur det funkar att pendla så långt med småbarn, det är ungefär så långt som jag troligtvis kommer få sen...
Ore-GRATTIS!!!!! Kul!!!!
Lappis, Grattis till minus Skönt med en omstart!
Oj, det var många som ska sätta igång med försök igen, spännande
Frejis, Stort grattis till jobbet!!!
Håller på och läser ikapp...
Tänkte bara säga angående hjärtljudsdiskussionen att man lillkille hade 132 idag, 130 förra gången.
Det verkar så Lappis!
Finns det förresten inte ett godis som heter harpluttar??? Är det du som tillverkar dem Lappis?
Skrattade som en tok åt Sweetans buske och nästan ännu mer åt när Lappis berättade om det för sin make...
EA- massa kramar till dig!!!! Ser att du har det tungt nu på många fronter. Det går inte att få komma till nån annan gyn och kolla så med VUL så att allt står rätt till? (ursäkta om du redan skrivit om detta, minnet är kort ibland)
Vickan, kan ju inte sätta mig in i din situation då jag aldrig varit med om det, men skickar kramar till dig. Du & maken får känna efter när ni känner er redo, och då försöka igen.
Tycker det är konstigt som nån skrev innan att det alltid verkar vara "vänta och se..." i barnfabriken. Undrar även (som kanske nån klok redan skrivit) om det hade varit samma sak om det hade varit män som försökte bli gravida/var gravida??
Blivande- kramar till dig också under manteln!!!
Oh, champagne *klunkar i mig*
Jag är mitt uppe i flyttstök, flyttar ut på vischan imorgon. Ska bli mysigt!
Vilka roliga diskussioner ni haft på tråden idag, nyckelpigor och gud vet allt
Cicci, skönt att du kommer iväg till Dubai!! Hoppas att ni får det mysigt!