• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

Godmorgon!

FREEEEDAG!!!!!!!

Japp Snaily, det verkar som att du hann först!!!

Åh vad jag ser fram emot helg, och inte blir det sämre av det ska bli varmt och skönt imorgon, jippie!!!

Jag är på ett strålande fredags-humör om ni inte redan märkt det

Cicci, glömde kommentera igår, fyyyy vad jobbigt med magsjuka! Hoppas ni får vara friska ett tag nu...

Kramar till alla i tråden

• kängu

Ore, tycker inte det är konstigt att du inte berättat för henne! Men kan förstå att hon blev ledsen, kanske handlar mer om att de inte "fått till det än" än att du inte berättat.

Lappis, gud vad avis jag är på din semester. Jag sitter med exjobbet nu, ska in idag och sen tar vi semester över påsk innan det är dags igen. Hade gääääääärna bytt med dig

Telis, härligt att du hittat glajjor Jag var inne igår för att få ett av mina par justerade och hittade då typ tre par jag ville ha... Men det får vänta lite, inte högsta prio just nu.

Nenne, gillade din beskrivning av din 30-års fest Särskilt slutklämmen...

Jag börjar förresten bli riktigt "tjock" nu.. känner igen mig i Ciccis beskrivning att magen spänner. Än så länge är det inte så jobbigt, fast när jag var på stan och gjorde ärenden igår eftermiddag (efter en lång dag framför datorn) så kände jag mig verkligen supergravid, vaggade fram och var helt svettig Såg en suuuupersmal tjej med en perfekt "gravidkula" som såg helt oberörd ut och då blev jag lite sur. Men idag känns det mycket bättre, och jag vet att jag ändå har tur som (nästan) bara gått upp i vikt över magen än så länge... Nåväl, mysigt är det iaf nästan hela tiden

• kängu

Sluta prata om godis människor! Här sitter jag utan något godis och försmäktar
    Tror jag kanske får svänga ihop en kaka

• kängu

Telis, jag hade lätt köpt bågarna på nätet!

• kängu

Telis, det går inte att få dom med glas från stället på nätet? Är ju bara att be om ditt recept hos optikern, de har skyldighet att lämna ut det.

• kängu

Nu ska jag vara totalt OT, och fråga en sak om ansiktskrämer... Jag har insett att jag måste ha en ansiktscreme med solskyddsfaktor i, eller en riktigt bra solskyddsfaktor för ansiktet. Måste vara supermild (jag använder nu Weledas mandelkräm för ansiktet och är väldigt nöjd med den), oparfymerad, och inte för tung/kladdig. Tips mottages tacksamt!!

Lappis, jag garvade gott åt att du hoppat runt och visat muttan i Vasaparken

Godkväll på er allesammans!

• kängu

Oh, tack för tipset krämgurun
    Jag har faktiskt haft någon kräm från Vichy innan som jag gillade, så det borde funka!

• kängu

Liten, jag använder också mineralsmink med solskyddsfaktor men har inte på mig det jämt. Pratade med en kompis igår som rekommenderade Dermalogicas ultra sensitive face block www.dermalogica.se/produkter/produkter.asp&produkt=ultra+sensitive+faceblock+spf25&type=lrg
    Hon var väldigt nöjd med den, och den är tydligen gjord speciellt för känslig hy+lite färgad så man bli lite snygg

Jag har använt en Vichy kräm som sagt och gillat den, men deras rengöring funkar inte för mig. Har fortfarande inte hittat ngn rengöring som jag är riktigt nöjd med.

• kängu

Vänner, låter jobbigt med Prinsen. Hoppas han tar sig ur denna fasen snabbt!!

Jag behöver också tips på bjudmat till examensfest, så keep them coming! Jag antecknar vilt

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare