Ore, tycker inte det är konstigt att du inte berättat för henne! Men kan förstå att hon blev ledsen, kanske handlar mer om att de inte "fått till det än" än att du inte berättat.
Lappis, gud vad avis jag är på din semester. Jag sitter med exjobbet nu, ska in idag och sen tar vi semester över påsk innan det är dags igen. Hade gääääääärna bytt med dig
Telis, härligt att du hittat glajjor Jag var inne igår för att få ett av mina par justerade och hittade då typ tre par jag ville ha... Men det får vänta lite, inte högsta prio just nu.
Nenne, gillade din beskrivning av din 30-års fest Särskilt slutklämmen...
Jag börjar förresten bli riktigt "tjock" nu.. känner igen mig i Ciccis beskrivning att magen spänner. Än så länge är det inte så jobbigt, fast när jag var på stan och gjorde ärenden igår eftermiddag (efter en lång dag framför datorn) så kände jag mig verkligen supergravid, vaggade fram och var helt svettig Såg en suuuupersmal tjej med en perfekt "gravidkula" som såg helt oberörd ut och då blev jag lite sur. Men idag känns det mycket bättre, och jag vet att jag ändå har tur som (nästan) bara gått upp i vikt över magen än så länge... Nåväl, mysigt är det iaf nästan hela tiden