• kängu

Barnkarusellen snurrar vidare

Koko- du får rapportera om hur Ellos-brallorna är sen när du hunnit prova! Jag hittade märket Mamalicious i en nätbutik, de verkar ha snygga och billiga jeans så funderar på att beställa därifrån. Jobbigt bara att man inte kan prova!!

Frejis, jag gillar också PoPs braxor men de har lite fel passform för mig tyvärr. Sen tycker jag det är rätt skönt med lång magmudd nu när magen börjar bli stor När jag provade det första gången (typ i v. 20, då var magen fortfarande liten) tyckte jag det var hemskt men nu är det lite skönt med "stöd"... Har kollat på Prouds brallor på nätet, men tycker de är lite för dyra. De har dock fina modeller! I och med att jag behövt gravvobyxor först nu så känns det lite surt att lägga ut massa pengar när jag bara har 2,5 månad kvar...

• kängu

AM- Aha då kanske jag vågar beställa då! Har varit inne och kollat i en butik i Gbg som skulle ha det men de hade inte just de jeansen som jag ville prova dock. Tack för tipset!!

Jag är en ivrig hundförespråkare (har ju två)
    På något sätt har det alltid löst sig för oss med dom, har haft både hunddagis, dagmatte, haft med på jobbet etc. Men visst tar de mycket tid, det går ju inte att förneka. Men det är det värt!

• kängu

Ha en underbar resa till mitt favoritställe Tinga!!
    Åh... drömmer mig tillbaka till vilda somrar...

• kängu

Just det, kan tipsa övriga gravida i tråden (nu när jag nosar runt på massa mammakläder-sajter) att Boob har rea på vissa grejer i deras webshop. Bland annat jeans ser jag... hm, kanske skulle ta och beställa därifrån?

• kängu

AM- det var väl bra! Förhoppningsvis så funkar det med igångsättning, om inte så har du ju din tid kvar till k-snitt!!

• kängu

Muggles, tack för tipset om Garage sale. Får bli en tripp till Götet på lördag då!!

Tillhör definitivt dom som INTE är kåt när man är gravid
    Men däremot vid ÄL...

• kängu

Telis, jag letade efter proffsiga recept på pizzasallad häromdagen men hittade inget. Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men dela gärna med dig om du hittar ngt!!

• kängu

Telis- receptet lät supergott! Sparar det för framtida bruk... Nu hoppas vi att det smakar gott också

Vickan, massa kramar till dig. Förstår att du har det tungt just nu. Ta hand om dig!

BS, Låter jobbigt med Iris. Försök bli sams med maken och hoppas på honom så har ni inte missat ÄL iaf

• kängu

Godmorgon i tråden! Nu sitter jag på tåget på väg in till stan, med två hundar och maken i släptåg. Mina duktiga vovvar är resvana och ligger och sover

Vilket fantastiskt härligt väder det är ute *vårkänslor*

Aj, låter lite läskigt med spikmattan Telis tycker jag.

Blivande, håller tummarna för ert besök hos läkaren nästa vecka. Det kommer säkert att gå bra!!

Kommer inte ihåg vad mer jag skulle kommentera...

Ha en härlig dag alla!

• kängu

Telis, din fresterska, dumlekakor.... MUMS!!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare