Barnkarusellen snurrar vidare
MSW - det är ju kalasmysigt att bada med barn! Mys åt er!
MSW - det är ju kalasmysigt att bada med barn! Mys åt er!
Hmm...klok fundering om guldägg nenne - de kanske är extra bra just efter påsk. Och vi vill ju gärna få en guldunge till som Mindre.
Puss på med andra ord. eller, tja, pussas man bara blir det ju inte så mycket förstås.
AM - Leksakerna är ju utspridda, så Mindre får nog ett fasligt sjå att hitta de få vi har. Tror nog oxå bästisen är avis.
Muggles - krya på dig!
FruLlis - märkligt att psykologen bedömde dig för frisk utan att ha träffat dig. Stå på dig! Och med tanke på era allergier i familjen så tycker jag (om jag får bestämma) att bvc får göra en allergiutredning av borren på en gång, innan han ev halkar efter mer.
BS - vad härligt med längdskidåkning! Det är ju en av de skonsammare träningsformerna så länge som man inte ramlar. Är Iris ute på skidor med?
FruLlis - är det bara ett blodprov för att kolla gluten så tycker jag de kan boka in det. Märkligt annars. Annars är det väl bara att ställa fram det energirikaste ni kommer på och hoppas att det smakar.
Får jag vara nyfiken på vikt o längd? Har ju en liten tunnis hemma.
Tinga - krya på er. Måste ju säga att när jag såg köket i huset så var jag tvungen att fundera på om jag inte sett huset förut. Märkligt att många kök är så jättelika.
Känslan av åksjuka inföll när jag betraktade badrumsgolven. Det blir ju inte mindre vitt för att man lägger kaklet på en annan ledd - bara rörigare för känsliga betraktare.
nenne - ang situps så skulle jag sätta fötterna mot väggen och rumpan en bit nedanför krönet på bollen (korsryggen el strax ovanför) hamnar på toppen av bollen. Tryck in korsryggen i bollen när du gör situpsen - raka eller åt sidan efter behag.
En annan övning är att sätta sidan på höften mot bollen och fötterna mot väggen och sen göra "sidlyft". Det krävs balans, men nyper fint i både mag- o ryggmuskler.
oj, lite mysko med paranteserna - men du förstår säkert
50 min är fullständigt normalt när trafiken flyter som den ska...
Toktossor! berätta om tokbuskar?? :-O