Barnkarusellen snurrar vidare
Ore - jag skulle faktiskt välja bort intensitet först, sen längd och sist antal...av det jag har läst så skulle det kännas bäst för mig.
Ore - jag skulle faktiskt välja bort intensitet först, sen längd och sist antal...av det jag har läst så skulle det kännas bäst för mig.
ÄL i veckan - och jag är mer deppig o chokladsugen än hungrig på sex. Mysko - försenad pms?
Nu är i alla fall operationen ombokad - får se om jag hinner ångra mig med lång väntan. Vill till att vi inte får till en bebis denna cykel. (Julaftonsbarn om vi prickar nu...)
Maken hade lite svårt att få besökstid på dagiset innan svarstiden går ut - de har ont om folk. Känns ju så där skoj...
MEN - i helgen väntar Yxtaholms slott med lyx o god mat. Hoppas vi i alla fall. Sjukdomar har ju en tendens att överraska. Men det ska nog ordna sig. Mor- o farföräldrar ska väl kunna hantera det tror vi.
Lappis - firar bara oss själva. Behöver lite tid med varandra och mysa, prata, sexa, äta, dricka vin etc. Lite ompyssling på det blir bara bonus.
Vi får väl passa på så länge vi har pengar över - innan det blir hus eller jobba deltid eller nåt sånt.
Fick just veta att min vikarie kommer tillbaka på deltid i maj när jag är ledig. Bra - lättare att släppa taget när man vet att allt inte blir liggande.
Muggles - ni får satsa på frukostar ute istället då. Eller laga blodpudding hemma i ett par veckor.
AM - tror vi bor på slottet. Vet inte säkert - men hoppas.
Lappis - du ska inte göra mig sällskap på lite SATSyoga då? Lugnt o fint... Fast redan halv fem förstås.
Lappis - core puls är inte lugnt. Mycket hopp och studs o hög puls. Core, satsyoga eller någon pilatesklass skulle jag leta efter.
Alternativt bubbla i poolen på vasagatan o ta det kolugnt.
Muggles - då blir det en fin kontrast till all gourmet-mat.
Blodpudding är rätt så gott tycker jag med.
På SATS kan man ofta kombinera core (mage-rygg) med ett annat pass, för att få ut lite av varje. Kanske något ni kan önska på ditt gym med.
Åhå - en av dagmammorna vi kontaktade har plats för Mindre från augusti. Skönt med två val. Nu får maken ta sig iväg på studiebesök. Lite längre bort till dagmamman, men det skulle kännas bra att börja så.
Säkert är man bara så här hönsig med första barnet. Om det blir flera så får säkert nr 2 bara hänga på där syskonet är. Och det är ju inget större fel på mig - fel på mig - fel på mig heller.