Barnkarusellen snurrar vidare
Hmm, dagens stora besvikelse, englishshop.se har bara Cadburys Creme ägg, inte Cadbury Dream...
Jag som var såååå sugen... (Har jag i och för sig varit i 5 år nu, men ändå)
Hmm, dagens stora besvikelse, englishshop.se har bara Cadburys Creme ägg, inte Cadbury Dream...
Jag som var såååå sugen... (Har jag i och för sig varit i 5 år nu, men ändå)
Låter rätt så gott, AM. Kanske skulle prova det?
Fast min hjärna rör sig mer om choklad nu.
Nä, nu måste jag dra. Ska passa dagistid (!!!) - barnvakt åt syskonbarn...
glad påsk!!!
Och överdosera varken ägg eller choklad...
Här märks det att alla är ute i vårvädret och firar påsk... Utom jag då, som sitter här och letar data-uttag till huset.
Fortsatt glad påsk till er alla
BS: Kram till dig! Om du ändå ska ta en vända i sjukvården, kanske du även kan få litet hjälp med viktnedgång och få fart på ÄL... Det är ju otroligt påfrestande om man försöker så mycket som du gör, och inte ser någon effekt...
Vickan: Låter som en härlig påsk! Skulle, precis som du, bli positivt överraskad om maken hade samtal om något tungt med sin mamma.
Izzie: Weekend i Göteborg låter suveränt! Eftersom jag bara bott i Göteborg när jag pluggat, är jag inte den mest bevandrade i restaurangvärlden... Men den libanesiska restaurangen Sahara tyckte jag hade god mat, och vettiga priser. www.sahara.se/
Nej, nu väntar nog maken på mig vid husbygget...
Ha en trevlig dag!
BS: Nej, operation och tabletter är väl litet väl drastiskt... Men kanske ett anpassat kostprogram, som Izzi nämnde. Eller då tester som visar att det skulle vara något annat *spekulerar vilt kring någon mysko näringsbrist eller liknande*. Hoppas så att du ska få bra hjälp, både med ryggen och med annat!
Hoppas också att du och maken reder ut det hela. Är det syskon-försöken, eller småbarnslivet i största allmänhet som är jobbigt för er, eller är det något annat (och är jag alldeles för nyfiken så är det bara att ignorera mig...)
Massage och fotbehandling låter underbart i alla fall!
Muggles: Låter som ni fått mycket gjort i helgen, ommöblering och grejer...
Ååååh vad irriterande när långa inlägg inte läggs in (och jag är dålig på att kopiera dem innan jag skickar iväg dem...)
BS: Vad bra att du tar tag i allt, naprapat, sköldkörtelprov och dietist. Kolla om du kan få förlängd tid hos dietisten och få prata om dig själv också, eller så... Hoppas att det löser sig med maken. Det som de andra föreslagit, att ni ska sätta er och diskutera för att hitta en gemensam linje, låter som en jättebra idé tycker jag.
Liten: Trist med sega förkylningar, krya på dig! Och "luftrensning" med maken låter som en bra grej!
Tinga: Grattis till att matningen går litet bättre! Ge dig själv erkännande för detta, för du har verkligen jobbat jättebra med det!!! Och du får klaga hur mycket du vill här, för min del. Jag är ändå grymt imponerad av att du haft så mycket ork och tålamod för det!!!
Nenne: Tur att du förklarade bäverjakt, hade tolkat det HEEEELT annorlunda annars Kul att hälsa på katten!
Lappis: Låter som att du haft en härlig resa!
Snaily: Har inte cykeln kommit än? Skickade den ju för flera veckor sedan...
BIM-lista: Låter som en jättebra idé. Jag vill väldans gärna ha sällskap i illamående-fasen... För Frejis mår väl bättre nu (hoppas jag verkligen, för då finns det hopp om att det går över även för mig om ett par veckor eller så)
Ego: Blåljög om graviditet för några kollegor i morse. De hävdar att de ser i ögonen på mig att jag är gravid... (what??? Sånt ska väl inte karlar i ålder 40-50 år ha koll på?) Jag hävdar att de bara spekulerar, men de är övertygade ändå. Tänkte ju vänta till efter KUB/NUPP 6 maj innan jag låter det bli allmänt känt... Jaja, litet sött är det. Någonstans...
Just det ja, muggles hade ju skrivit om psykologen i GP också. Har också lagt märke till henne, faktiskt... Hon är väldigt tydlig med att man själv är ansvarig för sina förväntningar, reaktioner m.m. Håller helt med om att det är inspirerande att läsa!
Vickan: Läste också om hon som fått orgasm vid förlossningarna... Tänkte ungefär som du, hyfsat snabbt, hanterbar smärta så är jag nöjd.
AM: Eftersom du haft litet krångel vid dina tidigare förlossningar så förstår jag att du är orolig. Hoppas verkligen att det går bra, oavsett om det blir snitt eller s.k. "vanlig" förlossning...
Vinkar till koko och Cicci...