Godmorgon i tråden!
Page: Trist att J är sjuk igen, hoppas han kryar på sig snart...
BS: Stackars Iris, med kliande vattkoppor. Vill minnas att jag hade ett fåtal vattkoppor, samtliga placerade där det var svårt att komma åt dem... Och usch för hela möss som spys upp...
Minns att katterna hemma hos mamma och pappa ofta ville komma och "dela med sig" av sitt byte... De lades oftast under köksfönstret då. Katter som hade ungar ville gärna ta med sig fångade, icke döda möss, in också. Då fick man vara på hugget och släppa ut kattungarna istället.
MSW: Bada....? Respekt!!! Har inte ens funderat på det än...
Nenne: Härligt att vara igång med sprayen! *börjar stretcha tummarna litet försiktigt, är ett par veckor kvar alltså innan det är dags att hålla dem hårt*
Lappis: Välkommen tillbaka, bubbelfrossa låter fantastiskt. Blev väldigt sugen på bubbel nu...
Liten: Hoppas att träningen hjälper till att fördriva förkylningen! Glöm inte att äta och sova ordentligt, brukar vara extra viktigt när man kör igång träningen efter lång tids sjukdom. Men det visste du nog redan...
BF-lista: 15 november för mig
Ego: Höll på med bröllopsrelaterade grejer i lördags, hjälpte syster att hitta brudklänning. Jag vet att vi inte har 100% samma smak, men den klänningen hon hade som favorit efter första provningen skulle jag aldrig ens fått för mig att prova... Jag var dock litet mer konstruktiv i min kritik, hon höll med och vi hittade några andra istället. Får se vad hon sedan bestämmer sig för...
Solskenshistoria: Min kollega blev trebarnspappa i fredags kväll. Vattnet gick i torsdags kväll, men eftersom hon ff bara hade lätta sammandragningar åkte de hem från BB på fredagsmorgon. Hon hade fortfarande lätta sammandragningar framåt kvällen, tills de plötsligt övergick i krystvärkar. Ambulans tillkallades, men hann inte dit. Han förlöste barnet själv. Allt gick bra Han var oerhört tacksam att hans svärmor var där just då, hon hade kontakt med sjukvårdspersonal och samtidigt tog hand om de andra två barnen... Han avslutade med (fick historian i ett mail) att han åkte efter ambulansen till sjukhuset, och kände att världen log mot honom och han log tillbaka.... Då fick jag rysningar!!!